Opinia użytkownika: Tomasz_738
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Dostając drugie ponaglenie w sprawie niezapłaconej polisy za samochód , pofatygowałem się osobiście do oddziału PZU. Trzy stanowiska obsługi, w mojej sprawie stanowisko obsługiwała pani razem z praktykantką, którą uczyła wykonywanych czynności. Czas oczekiwania ok. 10 min. Czas załatwienia sprawy ok. 35 minut.(według mnie przy tak prostej sprawie czas zbyt długi). Okazała się, że poprzednia Pani, która obsługiwała mnie miesiąc wcześniej, przy rozwiązaniu umowy o ubezpieczenie podała mi konto mojego drugiego samochodu. Efekt był taki że na jednym koncie miałem nadpłatę, a na drugim niedopłatę. Przedstawiłem oczywiście dowody wpłat i daty. Żeby ustalić powyższe fakty Pani potrzebowała ok. 15 min. Znamienne że konsultant będący do tej pory ze mną w kontakcie telefonicznym, który zawierał te umowy, po drugim monicie o przeterminowaną płatność przestał odbierać ode mnie telefon.