Po opłaceniu usługi kurierskiej kartą płatniczą, natychmiast otrzymałem na swój adres mailowy fakturę oraz dokumenty przewozowe. Po dostarczeniu przesyłki do odbiorcy, wypłata kwoty pobrania opóźniła się z winy podwykonawcy. Jednak wystarczyła jedna wysłana wiadomość i po błyskawicznej odpowidzi z ich strony, bardzo szybko otrzymałem od Sendfast przelew kwoty pobrania, którą to powinienem otrzymać od ww. podwykonawcy, wraz ze zwrotem opłaty za tą usługę. Często podejście firmy do klienta można docenić dopiero w sytuacji, kiedy składa się reklamację, a sprawność jej załatwienia świadczy o jakości obsługi. Bardzo polecam usługi firmy Sendfast i sam nadal z nich korzystam. Niejedna firma mogłaby się od nich uczyć podejścia do klienta.
W jarocińskim oddziale PZU Życie dokonuję wpłat, oraz co pewien czas odbieram puste formularze do wpłaty. Przyjmowanie wpłat odbywa się sprawnie, po prostu daję pracownikowi PZU pieniądze i otrzymuję pokwitowanie wpłaty. Klient może podczas obsługi zająć miejsce siedzące. Jedna rzecz, która mnie zaskoczyła negatywnie, to fakt, że kiedy pewnego razu przyszedłem do oddziału, pracownik poinformował mnie, że w tym dniu nie zostanę już obsłużony, ponieważ dane stanowisko jest czynne godzinę krócej niż wynika to z informacji o godzinach otwarcia punktu. Poza tym w sali obsługi klienta odnosi się wrażenie nieładu.
W jarocińskim oddziale PZU Życie dokonuję wpłat, oraz co pewien czas odbieram puste formularze do wpłaty. Przyjmowanie wpłat odbywa się sprawnie, po prostu daję pracownikowi PZU pieniądze i otrzymuję pokwitowanie wpłaty. Klient może podczas obsługi zająć miejsce siedzące. Jedna rzecz, która mnie zaskoczyła negatywnie, to fakt, że kiedy pewnego razu przyszedłem do oddziału, pracownik poinformował mnie, że w tym dniu nie zostanę już obsłużony, ponieważ dane stanowisko jest czynne godzinę krócej niż wynika to z informacji o godzinach otwarcia punktu. Poza tym w sali obsługi klienta odnosi się wrażenie nieładu.
Zamierzałem kupić indukcyjną płytę kuchenną Mastercook. Ponieważ zdobycie informacji o dostępności tego konkretnego modelu przez pracownika sklepu zajęłoby dłuższą chwilę, uzgodniliśmy, że przygotuje on dla mnie taką informacje na następny dzień. Kiedy kolejnego dnia odwiedziłem ten punkt, okazało się, że sklep nie sprzedaje produktu o który pytałem. Pomimo tego, dość wysoko oceniam podejście sprzedawcy do klienta - był uprzejmy i w miarę posiadanej wiedzy służył pomocą. Asortyment produktów dostępnych w sklepie "od ręki", oceniam raczej na niezbyt szeroki, chociaż zależy to od grupy produktów, np. szerszy jeśli chodzi o laptopy i bardzo wąski w przypadku lustrzanek cyfrowych. W innej sytuacji w tym sklepie, pytając o aparat Nikon D80 wystawiony w gablocie, a dokładnie o ekwiwalent ogniskowych dla matrycy DX, sprzedawca wydawał się niezbyt zorientowany w tej kwestii, dlatego nie drążyłem dalej tematu. Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu jest jak najbardziej pozytywne, tzn. widać porządek i dobrze wyeksponowane produkty, sprzedawcy witają się z klientem i wykazują zainteresowanie oraz chęc pomocy.
Szanowny Panie Tomaszu.
Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii.
Nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby zapewnić naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie.
Infolinia Netia. Niestety...
Infolinia Netia. Niestety połączenia z telefonów komórkowych są płatne. Od rozpoczęcia połączenia do rozmowy z pracownikiem Netii mija kilka/kilkanaście minut wypełnionych muzyką w słuchawce - bardzo irytująca sytuacja. Pracownik kompetentny, na początku przedstawia się z imienia i nazwiska. W trakcie rozmowy otrzymuję wszelkie informacje i wskazówki do uzyskanie ponownego połączenia z internetem. Pracownik namawia też do rezygnacji z papierowej faktury na rzecz jej elektronicznej wersji, argumentując to ochroną środowiska i szybszym przepływem informacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.