Do sklepu udałam się z 3 i pół miesięcznym dzieckiem. Po wejściu do sklepu jeden z pracowników powitał mnie, lecz nie zaproponował obsługi. Wewnątrz panowała odpowiednia temperatura, puszczona była muzyka, nie czuć było nieprzyjemnych zapachów. Moje zastrzeżenie wzbudziło natężenie światła - było ono zbyt mocne. Zaczęłam oglądać dostępny asortyment. Poszukiwałam zabawki dla dziecka lub książeczki (dla niemowląt). Półki były przepełnione towarami a na podłodze ustawione były pudełka z zabawki oraz zabawki. Nie było możliwości swobodnego poruszania się pomiędzy regałami, miałam trudności z przejazdem wózkiem (który jest jednym z węższych modeli). Aby dostać się do regału z zabawkami dla niemowląt musiałam kilka razy objeżdżać sąsiednie regały. Żaden z pracowników nie zaoferował mi pomocy. Po obejrzeniu dostępnego asortymentu zwróciłam się do pracownicy, która przebywała nieopodal stanowiska kasowego, z pytaniem czy w ofercie są dostępne książeczki dla niemowląt. Pracownica odparła, że wszystkie książeczki dostępne są na regale. Odpowiedziałam, że oglądałam już dostępne produkty na tym regale, ale nie było w ogóle książeczek materiałowych. Pracownica odparła, że w takim razie jeżeli nie ma ich na regale to nie ma ich w ogóle. Pracownica nie zaoferowała, że sprawdzi dostępność asortymentu w innym sklepie lub kiedy można spodziewać się kolejnej dostawy. Nie zapytała również czy nie jestem zainteresowana innymi produktami, nie poinformowała o nowych produktach lub akcjach promocyjnych. Nie pożegnała mnie ani nie zaprosiła do ponownych odwiedzin.Po wizycie byłam rozczarowana poziomem obsługi i nastawieniem pracowników do klientów.
Po wejściu do sklepu zaczęłam przeglądać dostępny asortyment, szczególną uwagę zwróciłam na damskie koszulki. Po upływie ponad czterech minut podszedł do mnie pracownik, przywitał mnie i zaoferował obsługę. W trakcie rozmowy zadawał pytania o moje dokładne potrzeby i preferencje: "Do jakiego sportu potrzebuje Pani koszulki?", "Jakie kolory preferuję?". Po uzyskaniu odpowiedzi zaproponował kilka modeli zwracając uwagę na krój, materiał z jakiego są wykonane, zastosowanie. Gdy poinformowałam, że wolałabym koszulkę na ramiączkach, pracownik skupił się wyszukiwaniu tego typu produktów. Następnie zachęcił do przymierzenia dwóch modeli, które ostatecznie zaakceptowałam. W trakcie przymierzania przeze mnie koszulek pracownik nie podszedł i nie dopytał o moje wrażenia/ uwagi. Natomiast gdy opuszczałam przymierzalnię, podszedł i zapytał jak się czułam w danych koszulkach. Poinformowałam wtedy, że jedna z nich najbardziej mi odpowiada, ale jest za duża. Pracownik odpowiedział, że niestety nie mają rozmiarów mniejszych oraz wskazał, że w przyszłym tygodniu będzie dostawa i zaprasza do odwiedzenia sklepu; zachęcił mnie także do przejrzenia pozostałego asortyment. Przeszłam na dział z butami i zaczęłam oglądać dostępne modele obuwia. Po chwili podszedł do mnie drugi pracownik i zaoferował pomoc. Pan chętnie odpowiadał na moje pytania, proponował różne modele, zachęcał do przymierzania. Gdy okazywało się, że mierzony model był za duży, proponował inny rozmiar lub model. Gdy ostatecznie zdecydowałam się na zakup, zaprosił mnie do stanowiska kasowego. Przy kasie obsługiwał mnie pracownik, który doradzał mi w wyborze koszulki. Gdy podeszłam, powiedział: "a jednak wybrała Pani buty". Transakcja została szybko i sprawnie zrealizowana. Gdy opuszczałam sklep, pracownicy pożegnali mnie i zaprosili do ponownych odwiedzin.
Ogólne wrażenie:
Z wizyty jestem bardzo zadowolona- na poziom mojego zadowolenia wpłynęła niewątpliwe zaangażowana obsługa oraz fachowe doradztwo.
Uwagi pozytywne:
Pracownicy wykazywali zainteresowanie oraz zaangażowanie.
Asortyment jest podzielony na damski i męski a produkty są należycie rozłożone- dzięki temu z łatwością można je przeglądać.
Uwagi negatywne:
Na dywaniku w przymierzalni widoczne były paprochy oraz włosy.
Obaj obsługujący mnie pracownicy posiadali identyfikatory (powieszone na smyczach), ale były one odwrócone- co uniemożliwiło mi odczytanie imion pracowników.
W momencie wejścia do lokalu za barem znajdowały się dwie baristki (jedna przyjmowała zamówienia, druga realizowała je), na terenie kawiarni widoczna była jeszcze jedna baristka-sprzątała stoliki (w trakcie konsumpcji zauważyłam, że przygotowywała również zamówienia i wydawała je).
W trakcie konsumpcji zauważyłam, że z zaplecza wyszła czwarta baristka - pomagała w realizacji zamówień oraz przemieszczała się między zapleczem a barem.
Po wejściu do lokalu zajęłyśmy jedyny wolny stolik (nie został on jednak sprzątnięty po poprzednich klientach). W trakcie gdy zajmowałyśmy miejsce, do naszego stolika podeszła baristka powitała nas i zabrała brudne naczynia.
Po dokonaniu przeze mnie wyboru produktów baristka nabiła transakcję na kasę i poinformowała drugą baristką o rodzaju zamówionych kaw. Baristka przyjęła ode mnie pieniądze, po czym wydała resztę i paragon, informując gdzie zamówienie będzie na mnie oczekiwało.
Odbierając zamówienie zostałam poinformowana, że kanapka zostanie doniesiona do mojego stolika.
W trakcie konsumpcji zauważyłam, że baristki na bieżąco sprzątały opuszczane przez klientów stoliki, natomiast nie podchodziły do klientów, którzy skończyli spożywać swoje zamówienia aby zapytać czy życzą sobie coś jeszcze. Do nas również nikt nie podszedł aby zaproponować coś jeszcze.
Gdy opuszczałyśmy lokal nie zostałyśmy w żaden sposób pożegnane.
Na stoliku znajdował się plastikowy stojak z jednym rodzajem ulotek- była to rozkładana ulotka informująca o historii Costa Coffee oraz o ofercie kawiarni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.