Opinia użytkownika: Olga_181
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Do sklepu udałam się z 3 i pół miesięcznym dzieckiem. Po wejściu do sklepu jeden z pracowników powitał mnie, lecz nie zaproponował obsługi. Wewnątrz panowała odpowiednia temperatura, puszczona była muzyka, nie czuć było nieprzyjemnych zapachów. Moje zastrzeżenie wzbudziło natężenie światła - było ono zbyt mocne. Zaczęłam oglądać dostępny asortyment. Poszukiwałam zabawki dla dziecka lub książeczki (dla niemowląt). Półki były przepełnione towarami a na podłodze ustawione były pudełka z zabawki oraz zabawki. Nie było możliwości swobodnego poruszania się pomiędzy regałami, miałam trudności z przejazdem wózkiem (który jest jednym z węższych modeli). Aby dostać się do regału z zabawkami dla niemowląt musiałam kilka razy objeżdżać sąsiednie regały. Żaden z pracowników nie zaoferował mi pomocy. Po obejrzeniu dostępnego asortymentu zwróciłam się do pracownicy, która przebywała nieopodal stanowiska kasowego, z pytaniem czy w ofercie są dostępne książeczki dla niemowląt. Pracownica odparła, że wszystkie książeczki dostępne są na regale. Odpowiedziałam, że oglądałam już dostępne produkty na tym regale, ale nie było w ogóle książeczek materiałowych. Pracownica odparła, że w takim razie jeżeli nie ma ich na regale to nie ma ich w ogóle. Pracownica nie zaoferowała, że sprawdzi dostępność asortymentu w innym sklepie lub kiedy można spodziewać się kolejnej dostawy. Nie zapytała również czy nie jestem zainteresowana innymi produktami, nie poinformowała o nowych produktach lub akcjach promocyjnych. Nie pożegnała mnie ani nie zaprosiła do ponownych odwiedzin.Po wizycie byłam rozczarowana poziomem obsługi i nastawieniem pracowników do klientów.