Opinie użytkownika (3)

Co robić, gdy...
Co robić, gdy nabiło się sobie wielkiego siniaka? Zapytać o radę farmaceutki. Ja trafiłem idealnie. Usłyszałem fachową poradę, dokładnie wytłumaczono mi co, jak i jak długo mam używać i jakie będą tego efekty. Pani Magister potrafiła przystępnie porównać 2 produkty, wskazać ich zalety. Wszystko to spokojnie, z uśmiechem i w sposób wzbudzający pełne zaufanie. Super! No i siniak już dużo mniejszy po smarowaniu poleconym żelem. :)

Krzysztof_705

12.04.2019

Apteka Niezapominajka - dla całej rodziny

Placówka

Kraków, ul. Jerzmanowskiego 12

Nie zgadzam się (1)
Nie lubię zakupów...
Nie lubię zakupów odzieży, chyba jak każdy mężczyzna. Mam jednak sklep, do którego od wielu lat chodzę z przyjemnością. Mają klasyczne, eleganckie i niedrogie rzeczy. W piatek wybrałem się do "Ornatusa" po 3 rzeczy - sweter, spodnie i letnią kurtkę. Od samego początku czułem się niczym VIP na prywatnych zakupach. Gdy tylko sprzedawca zobaczył mnie w drzwiach powitał mnie z uśmiechem, zapytał o cel wizyty i zaprowadził do kurtek. Dopytał o moje oczekiwania, zaprezentował kilka modeli. Każdy z nich scharakteryzował (producent, materiał, właściwości) i omawiał jak w nim wyglądam podczas przymiarki. Bez żadnego grymasu odpowiadał na wszelkie wątpliwości, proponował inne rozmiary. Z 5 czy 6 modeli wybraliśmy wstępnie 3. Ostateczną decyzję odłożyliśmy na później, na chwilę po wybraniu spodni i swetra. I znów - sprzedawca zademonstrował kilka modeli, odprowadził mnie do przymierzalni, czuwał przy niej, by reagować na moje uwagi co do fasonu, rozmiaru. Ze spodniami i swetrem poszło szybko, więc wróciliśmy do wyboru kurtki. Pokazano mi jeszcze jeden model, raz jeszcze przymierzałem każdą kurtkę, a sprzedawca ustalał ze mną stopień zadowolenia, by stworzyć "ranking' i pomóc mi wyborze. No i wybraliśmy. Za zakup 3 rzeczy dostałem rabat :) Podczas przymierzania kurtki w domu okazało się, że jest drobny feler - materiał marszczy się w jednym miejscu. Poszedłem więc dziś z reklamacją. Sprzedawca przyznał mi rację, z żalem oznajmił, że nie ma tego modelu w tym kolorze i rozmiarze - proponował inny model lub inny kolor. Chciałem zachować kupioną kurtkę, więc padły 2 propozycje - obniżka ceny lub pozostawienie kurtki, by sklep skontaktował się z hurtownią i spróbował ją wymienić na idealną. Wybrałem wariant nr 2. Uzgodniliśmy termin, gdy otrzymam info o sytuacji. Sprzedawca podkreślił, że gdyby wymiana nie była możliwa, to zaproponuje rabat na kurtkę lub zwróci pieniądze. Cały proces obsługi był bardzo indywidualny. Naprawdę czułem się jak VIP w salonie Premium. :)

Krzysztof_705

09.04.2019

Sklep Ornatus

Placówka

Kraków, ul. Kalwaryjska 5

Nie zgadzam się (0)
Często zdarza się,...
Często zdarza się, że wizyta w salonie telekomu, to litania standardowych pytań, a potem mechaniczne wyklepanie oferty. Tymczasem podczas tej wizyty - moim zdaniem - zachowano równowagę między wewnętrznymi procedurami/standardami (pewnie jakieś są) a indywidualnym podejściem do klienta. Pracownik rozmawiał ze mną konkretnie o moich oczekiwaniach, dopytywał o obszary, którymi wyraziłem zainteresowanie, nie drążył niepotrzebnie tematów, które uznałem za nieistotne dla mnie. Ofertę omawiał w uporządkowany i przystępny sposób, na dodatek odwoływał się do tego, co usłyszał o moich potrzebach. W podobny sposób zaprezentował proponowany telefon. Rozmowa nieco przypominała przyjacielską pogawędkę o tym czego ja potrzebuję i jaką na to ma odpowiedź T-Mobile. Stąd poczucie, że byłem traktowany indywidualnie. Szkoda tylko, że propozycja sieci jest dość droga.

Krzysztof_705

20.12.2018

T-Mobile

Placówka

Kraków, Królewska 67

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi