Opinia użytkownika: Krzysztof_705
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Często zdarza się, że wizyta w salonie telekomu, to litania standardowych pytań, a potem mechaniczne wyklepanie oferty. Tymczasem podczas tej wizyty - moim zdaniem - zachowano równowagę między wewnętrznymi procedurami/standardami (pewnie jakieś są) a indywidualnym podejściem do klienta. Pracownik rozmawiał ze mną konkretnie o moich oczekiwaniach, dopytywał o obszary, którymi wyraziłem zainteresowanie, nie drążył niepotrzebnie tematów, które uznałem za nieistotne dla mnie. Ofertę omawiał w uporządkowany i przystępny sposób, na dodatek odwoływał się do tego, co usłyszał o moich potrzebach. W podobny sposób zaprezentował proponowany telefon. Rozmowa nieco przypominała przyjacielską pogawędkę o tym czego ja potrzebuję i jaką na to ma odpowiedź T-Mobile. Stąd poczucie, że byłem traktowany indywidualnie. Szkoda tylko, że propozycja sieci jest dość droga.