Jestem posiadaczem polisy na życie. W lutym urodził się mój drugi syn.
Pracownica Ergo Hestia błyskawicznie przeprowadziła mnie przez proces zgłaszania roszczeń dzięki czemu w przeciągu kilku dni otrzymałem premie określoną w polisie.
Na tej stacji zdecydowanie problemem jest ilość pracowników, bądź chęć do pracy. Pani przy kasie uwija się jak w ukropie a Pan obok ogląda mecz na telefonie.... Może był to zwykły placowy na dziwnej przerwie..... Po odczekaniu na swoją kolej miałem wrażenie że Pani jest robotem ale w sumie się nie dziwie skoro sama musiała wszystko ogarniać..
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem zdecydowanie za długi.
Około 3 min czekania. Wreszcie "podniosła słuchawkę" niesamowicie miła oraz merytorycznie przygotowana kobieta. Po chwili rozmowy oraz zweryfikowaniu wszystkiego otrzymałem odpowiedzi wraz z instrukcjami. Na zakończenie miłe pożegnanie. Rozmowa zdecydowanie na najwyższym poziomie.
Po podejściu do lady z mięsem czekałem grzecznie w kolejce , pani po obsłużeniu dwójki klientów którzy byli przede mną , zignorowała mnie i poszła na zaplecze nie wiem czemu !? o dłuższej chwili oczekiwania chyba zorientowała się że czekam na kogoś z obsługi , podeszła i oschle zapytała czy coś podać , poprosiłem o kawałek mięsa który rzuciła mi na szybę po zważeniu i czekała jak słup soli stwierdziłem że nie chce się użerać podziękowałem i poszedłem do kasy , w sklepie panuje porządek jest czysto a asortyment szeroki , ale obsługa to żywcem wzięta z PRL
Orange chyba przestaje dbać o relacje z klientem, takie wrażenie odniosłem po pierwszych pytaniach konsultanta : "czy rozmawiam z pełnoletnią osobą ..." " czy jest pan użytkownikiem decydującym..." kurczy te wszystkie dane nie raz już podawałem , kolejna irytująca sprawa to mimo iż przedstawiłem się to i tak musiałem wielokrotnie podać swoje dane, jest to dość irytujące dla mnie jako klienta , następnie została mi przedstawiona oferta , tu było już dużo lepiej , konsultant dopasował mi ofertę aczkolwiek nie była ona lepsza od tej którą posiadam , na koniec konsultant grzecznie podziękował to najmilszą część tej rozmowy
Bardzo poprawiła się obsługa w PZU krótki czas oczekiwania na rozmowę z doradcą , Pani bardzo sprawnie i szybko zajęła się moją polisą OC i zaproponowała wiele wariantów a ponieważ miałem problem z rozwiązaniem umowy OC skierowała mnie do dyrektorki , która z uśmiechem na twarzy przeanalizowała całą moją sytuację i pomogła znaleźć satysfakcjonujące mnie rozwiązanie , oby wszystkie oddziały PZU brały przykład z tego miejsca
Jedna duża wpadka , Przez niewiedzę Pani z którą miałem przyjemność rozmawiać podczas zawierania umowy OC musiałem przejechać sporą część warszawy w korkach a byłem obok innej siedziby tej firmy , jednak szybko zostało mi to zrekompensowane tempem obsługi wręcz błyskawicznym oraz kwotą która była średnio o 600 pln niższa niż u innych jak w reklamie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.