Opinie użytkownika (8)

Jestem posiadaczem polisy...
Jestem posiadaczem polisy na życie. W lutym urodził się mój drugi syn. Pracownica Ergo Hestia błyskawicznie przeprowadziła mnie przez proces zgłaszania roszczeń dzięki czemu w przeciągu kilku dni otrzymałem premie określoną w polisie.

Krzysztof_1268

02.03.2020

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zbyt mało personelu...
Zbyt mało personelu jak na tak duży sklep. Często kolejki spowodowane tym ze tylko jedna osoba obsługuje kasę.

Krzysztof_1268

15.01.2020

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na tej stacji...
Na tej stacji zdecydowanie problemem jest ilość pracowników, bądź chęć do pracy. Pani przy kasie uwija się jak w ukropie a Pan obok ogląda mecz na telefonie.... Może był to zwykły placowy na dziwnej przerwie..... Po odczekaniu na swoją kolej miałem wrażenie że Pani jest robotem ale w sumie się nie dziwie skoro sama musiała wszystko ogarniać..

Krzysztof_1268

14.11.2019

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem zdecydowanie za długi. Około 3 min czekania. Wreszcie "podniosła słuchawkę" niesamowicie miła oraz merytorycznie przygotowana kobieta. Po chwili rozmowy oraz zweryfikowaniu wszystkiego otrzymałem odpowiedzi wraz z instrukcjami. Na zakończenie miłe pożegnanie. Rozmowa zdecydowanie na najwyższym poziomie.

Krzysztof_1268

14.11.2019

AXA

Placówka

Warszawa, Chłodna 51

Nie zgadzam się (0)
Po podejściu do...
Po podejściu do lady z mięsem czekałem grzecznie w kolejce , pani po obsłużeniu dwójki klientów którzy byli przede mną , zignorowała mnie i poszła na zaplecze nie wiem czemu !? o dłuższej chwili oczekiwania chyba zorientowała się że czekam na kogoś z obsługi , podeszła i oschle zapytała czy coś podać , poprosiłem o kawałek mięsa który rzuciła mi na szybę po zważeniu i czekała jak słup soli stwierdziłem że nie chce się użerać podziękowałem i poszedłem do kasy , w sklepie panuje porządek jest czysto a asortyment szeroki , ale obsługa to żywcem wzięta z PRL

Krzysztof_1268

18.03.2012

API Market

Placówka

Wołomin, Kobyłkowska 15

Nie zgadzam się (1)
Orange chyba przestaje...
Orange chyba przestaje dbać o relacje z klientem, takie wrażenie odniosłem po pierwszych pytaniach konsultanta : "czy rozmawiam z pełnoletnią osobą ..." " czy jest pan użytkownikiem decydującym..." kurczy te wszystkie dane nie raz już podawałem , kolejna irytująca sprawa to mimo iż przedstawiłem się to i tak musiałem wielokrotnie podać swoje dane, jest to dość irytujące dla mnie jako klienta , następnie została mi przedstawiona oferta , tu było już dużo lepiej , konsultant dopasował mi ofertę aczkolwiek nie była ona lepsza od tej którą posiadam , na koniec konsultant grzecznie podziękował to najmilszą część tej rozmowy

Krzysztof_1268

18.03.2012

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo poprawiła się...
Bardzo poprawiła się obsługa w PZU krótki czas oczekiwania na rozmowę z doradcą , Pani bardzo sprawnie i szybko zajęła się moją polisą OC i zaproponowała wiele wariantów a ponieważ miałem problem z rozwiązaniem umowy OC skierowała mnie do dyrektorki , która z uśmiechem na twarzy przeanalizowała całą moją sytuację i pomogła znaleźć satysfakcjonujące mnie rozwiązanie , oby wszystkie oddziały PZU brały przykład z tego miejsca

Krzysztof_1268

15.03.2012

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jedna duża wpadka...
Jedna duża wpadka , Przez niewiedzę Pani z którą miałem przyjemność rozmawiać podczas zawierania umowy OC musiałem przejechać sporą część warszawy w korkach a byłem obok innej siedziby tej firmy , jednak szybko zostało mi to zrekompensowane tempem obsługi wręcz błyskawicznym oraz kwotą która była średnio o 600 pln niższa niż u innych jak w reklamie

Krzysztof_1268

13.03.2012

Link4

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi