Opinie użytkownika (2)

Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu dostałam telefon z infolinii ING. Pani, która dzwoniła miała bardzo miły ton głosu oraz mówiła spokojnie i wyraźnie. Chciała zaproponować mi ubezpieczenie na wypadek kradzieży bądź zgubienia torebki. Byłam zainteresowana więc kontynuowałyśmy rozmowę. Wszelkie informacje zostały przedstawione w bardzo rzeczowy oraz jasny sposób. Kiedy doszło do finalizacji, Pani poprosiła o podanie adresu zamieszkania w celu weryfikacji, niestety miałam z tym problem, ponieważ w ciągu ostatnich lat przeprowadzałam się kilkukrotnie i nie pamiętałam, czy, kiedy i na jaki adres zmieniałam dane w banku. Nie przeszłam pomyślnie weryfikacji, na co Pani zamiast zaproponować inny sposób lub przekazać informacje jak aktywować ubezpieczenie po prostu oznajmiła, że weryfikacja nie przeszła pomyślnie, pożegnała się i rozłączyła.

Klient_GPteV

22.01.2023
Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie. Powitanie od razu po wejściu do salonu, Pan, który mnie obsługiwał posiadał bardzo dużą wiedzę na temat prezentowanych urządzeń, wyczerpująco odpowiedział na moje pytania oraz cierpliwie wszystko wyjaśnił. Podejście do klienta z uśmiechem na twarzy oraz profesjonalizmem. Salon czysty i schludny, wszędzie panował porządek. Zostałam zaproszona do kontaktu lub wizyty w razie dodatkowych pytań.

Klient_GPteV

22.01.2023

iSpot

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 104/122

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi