Opinia użytkownika: Klient_GPteV
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jakiś czas temu dostałam telefon z infolinii ING. Pani, która dzwoniła miała bardzo miły ton głosu oraz mówiła spokojnie i wyraźnie. Chciała zaproponować mi ubezpieczenie na wypadek kradzieży bądź zgubienia torebki. Byłam zainteresowana więc kontynuowałyśmy rozmowę. Wszelkie informacje zostały przedstawione w bardzo rzeczowy oraz jasny sposób. Kiedy doszło do finalizacji, Pani poprosiła o podanie adresu zamieszkania w celu weryfikacji, niestety miałam z tym problem, ponieważ w ciągu ostatnich lat przeprowadzałam się kilkukrotnie i nie pamiętałam, czy, kiedy i na jaki adres zmieniałam dane w banku. Nie przeszłam pomyślnie weryfikacji, na co Pani zamiast zaproponować inny sposób lub przekazać informacje jak aktywować ubezpieczenie po prostu oznajmiła, że weryfikacja nie przeszła pomyślnie, pożegnała się i rozłączyła.