Jakość Obsługi

Play

( 3.84 )

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Opinie (3410)

Jestem abonentką Play już od kilku lat i jestem bardzo

Jestem abonentką Play już od kilku lat i jestem bardzo zadowolona. Ceny połączeń i smsów na kartę są dla mnie na tyle korzystne, że nigdy nie myślałam o zmianie sieci. Dodatkowo strona internetowa jest dużym plusem. Można z niej wysyłać darmowe smsy do wszystkich sieci, co nieraz znacznie ułatwiło mi życie.

Ewa_1222

11.11.2012
Play Oddział
Odpowiedź firmy Play

Szanowna Pani Ewo, serdecznie dziękujemy za wyrażenie pozytywnej opinii na temat naszej sieci. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby zaproponować Pani i każdemu naszemu Klientowi najlepsze rozwiązania zarówno pod kątem oferty, jak i obsługi oraz jakości świadczonych usług. Z uwagą śledzimy głosy naszych Klientów, które są dla nas bardzo ważną wskazówką w dalszym, nieustającym rozwoju. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia ze współpracy z nami będą wyłącznie równie pozytywne. Zachęcamy do odwiedzania nas na: http://blogplay.pl oraz http://www.facebook.com/Play

Cierpliwość Pana idealnie wpasowała się w moje potrzeby!

Wizyta w sklepie miała na celu przedłużenie umowy abonamentu na 3 telefony w formule rodzina. Każda z nas miała inne potrzeby i każda wyszła w pełni zadowolona. Pan był przede wszystkim cierpliwy i wszystko tłumaczył, nie spieszył się. Co szczególnie ważne dla mnie, nie był nachalny i nie chciał "wcisnąć" nam wszystkiego co możliwe, ale z drugiej strony powiedział nam o świetnej promocji, z której jedna z nas skorzystała. Pan obsługiwał nas również dwa lata temu i tak samo wszystko odbyło się w świetnej atmosferze. Pan wzbudził moje zaufanie i na pewno za 2 lata znowu tam wrócimy.

Bardzo dobra

Kompetentny konsultant przedstawiając ofertę opierał się na potrzebach klientam

Bardzo uboga oferta telefonów i mało sprawna obsługa

Wizyta w tym salonie była koszmarem. Spędziłem tam chyba ze 40 minut i wyszedłem z niczym. Kończyła mi się umowa i chciałem ją przedłużyć, wybierając nowy telefon. Na miejscu okazało się, że żaden z sześciu modeli, które mnie interesowały, nie jest dostępny. Obsługa każdego z nich jeszcze szukała po zapleczu, którego zupełnie nie ogarniają, nie wiedzą, co mają na stanie, a czego nie. Ok, w końcu postanowiłem popatrzeć, co w ogóle jest i podszedłem na wystawkę popatrzeć sobie na modele. Pokazałem dwa kolejne, które mnie interesują i ich też oczywiście nie było na stanie. Do tego jak zapytałem o telefon spełniający moje kryteria, podając parametry wszystkie, sprzedawczynie nie miały w ogóle pojęcia, co mają na stanie, jakby nigdy się nie interesowały telefonami. Wyszedłem z niczym.

super

super obsługa telefoniczna pełen profesjonalizm

Kompletna oferta.

Bardzo rzeczowe i zrozumiałe przedstawienie oferty. Zaangażowanie i skupienie na Kliencie, lecz nie osaczanie. Na szczególne docenienie zasługuje kultura osobista Pracownika.

Zdecydowanie polecam.

Punkt znajduje się na wyspie zaraz przy wejściu, więc nie miałam problemy żeby go znaleźć. Konsultanci są bardzo mili i w jasny sposób przedstawili mi ofertę na klientów przenoszących numer. Nie miałam żadnych dodatkowych pytań.

Super Obsługa. Krótko, zwięźle i na temat.

Chciałem ocenić wysoko obsługę konsultanta, który kilka dni temu zadzwonił do mnie z sieci Play, z ofertą nowej umowy. Raczej sceptycznie podchodzę do załatwiania umów przez infolinię, ale poprosiłem o przedstawienie oferty, zaznaczając, że nie mam zbyt wiele czasu. Konsultant, podziękował za poświęcony czas i bardzo sprawnie przeszedł do konkretów. Informacje przekazywał wyraźnie i miłym tonem głosu co dla mnie jest ważne w rozmowie. Podczas przedstawiania oferty podkreślał co zyskam w nowej umowie w porównaniu do obecnej umowy. Jedyny mankament jaki wdarł się do naszej rozmowy to taki, że konsultant za wszelką cenę chciał ode mnie uzyskać akceptacje na podpisanie umowy. Jak już wcześniej napisałem, rzadko załatwiam takie sprawy telefonicznie. Ustaliłem z konsultantem, że przemyśle ofertę i poproszę o kontakt za kilka dni. Podsumowując jakość obsługi oceniam wysoko, ponieważ przebiegła w sposób miły i sprawny. Konsultant posiadał wiedzę i był pozytywnie nastawiony. Jeden element do poprawy to mniejszy nacisk na finalizację zadania przy pierwszym kontakcie z Klientem .

play 24

Dopiero kilka dni temu uruchomiłam na swoim telefonie aplikację Play 24. Jest to świetne rozwiązanie dla osób, które chcą mieć wszystko w jednym miejscu i szybko opłacać rachunki. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i przejrzysta.

Najbardziej życzliwe ekspedientki!

Obsługa w tym salonie jest na najwyższym poziomie. Obsługujące Panie doradząją, życzliwie tłumaczą jeśli się czegoś nie rozumie, są bardzo miłe pozostawiają dobre wrażenie po wizycie w salonie. Salon jest zadbany, czysty oraz posiada szeroki asortyment, który można zakupić już na miejscu, m.in. telefony oraz akcesoria do telefonów. Bardzo polecam.

Dodatkowa usługa

Na infolinii dostałem naprawdę rzetelne informację o usług Play Now. Polecam.

nowa umowa

W sobotę rano dostałam telefon od konsultanta Play. Bardzo miły pan. Mimo że rozmawialiśmy krótko nie mogłam akurat wtedy prowadzić dalszej rozmowy. Konsultant nie naciskał tylko zaproponował nowy termin

świetna oferta

Świetna oferta na przedłużenie abonamentu. Co prawda dopasowanie oferty chwilę trwało jednak udało się przebić wszystkich innych operatorów i mogę cieszyć się idealnie dopasowaną do mnie ofertą. Polecam

Szybko i profesjonalnie

Bardzo lubię załatwiać wszelkie sprawy właśnie w tym oddziale, ponieważ zawsze zostanie to załatwione szybko i profesjonalnie. Otrzymuję zawsze ciekawe i korzystne oferty, jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym oddziale, zwłaszcza Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)jest cudowna!

Podziękowania dla pracownika nr E002669182

Witam serdecznie , Chciałabym pochwalić jednego z Państwa pracowników . Pan z którym prowadziłam konwersacje był bardzo kompetentny i w mgnieniu oka rozwiązał mój problem . W dodatku - co jest bardzo rzadko spotykane na infoliniach czy czacie - Rozmowa była bardzo przyjemna , a Państwa pracownik wykazał się bardzo dużą kulturą osobistą oraz dało się zauważyć sympatię i zaangażowanie z jego strony . Byłabym niezmiernie wdzięczna gdyby ta notatka trafiła do zarządu i bezpośredniego przełożonego osoby z którą rozmawiałam. Zdecydowanie warto dbać o pracowników tak dobrze wykonujących swoje obowiązki . Rozmowa odbyła się 02.04.20 ok 20:40 poprzez aplikacje Play . Kod pracowniczy osoby z którą rozmawiałam - E002669182 Pozdrawiam Nadia

Super !

Jetsem bardzo zadowolona z ich usług ! Konsultanci sa kompetentni, obsługa bardzo miła, miłe wnętrze lokalu ! Oferty sa naprawdę bardzo ciekawe !

Świetna obsługa

W punkcie Play w Empiku jest świetna obsługa. Pracownik zawsze jest uśmiechnięty i wręcz zaraża pozytywną energią. Do tego stara się wyszukać jak najbardziej korzystne oferty. Polecam każdemu korzystanie z usług tego punktu.

Przydatna infolinia

Na infolinii sieci komórkowej uzyskałem przydatne informacje w średnim czasie oczekiwania.

Obsługa godna polecenia!

Mimo, że salon znajduje się niemal na środku galerii i zamiast osobnego punktu jest to wyspa, obsługa zdecydowanie sprawia, że te małe niedogodności przestają być zauważalne. Polecam skorzystanie z usług operatora i podpisane umowy właśnie w tym punkcie. Nie raz i nie dwa konsultant umiejętnie i sprawnie podpowiedział mi jaka oferta byłaby dla mnie najbardziej korzystna.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem