Opinia użytkownika: Mateusz Gołkiewicz
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Pierwszym i kluczowym aspektem mojej wysokiej oceny sieci Play jak i głównym powodem korzystania z jej usług, jest kwestia zasięgu, który w mojej okolicy w porównaniu z konkurencyjnymi operatorami jest najlepszy i niejednokrotnie nie zawiódł mnie w miejscach gdzie inne sieci poległy. Drugim czynnikiem pozytywnej oceny jest możliwość dodawania do swojego konta klienta usług zewnętrznych firm, takich jak np. Netflix, Player i tym podobnych, co sprawia że można przy jednej płatności opłacić kilka usług i nie musieć kontrolować wszystkiego osobno. Na plus oceniam także aplikacje mobilną oferową przez tego dostawce, jest ona przejrzysta i bardzo intuicyjna co nie zawsze występuje u innych usługodawców na rynku. Jedynym negatywem który spowodował minimalne obniżenie oceny, jest fakt, że różnice w oferowanych warunkach podpisania nowej jak i przedłużenia obowiązującej umowy pomiędzy stacjonarnymi punktami operatora a jego infolinia są zaskakujące. W tym samym momencie chcąc skorzystać z oferty operatora Play, na infolini otrzymujemy znacząco lepsza ofertę niż w punkcie stacjonarnym. Jest to dla mnie niezrozumiałe i powoduje że chętniej korzystam z kontaktu telefonicznego, którym nie tylko z powodu korzystniejszej oferty, a także braku konieczności udania się do punktu, jest zwyczajnie wygodniejszy i mnie czasochłonny.