Opinia użytkownika: Kinok15_Lw3M
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Jestem klientem tej sieci od ponad 10 lat. W lipcu kończy mi się umowa i dostałem telefon w sprawie przedłużenia umowy. Na samym początku zostałem zapytany czy interesuje mnie oferta z telefonem czy sam abonament. Pierwotnie poprosiłem o wycenę abonamentu z telefonem. Zostały mi przedstawione oferty z dwoma telefonami - iPhone 15 128 Gb oraz iPhone 14 128Gb. Cena była dość wygórowana co zaznaczyłem w rozmowie, ale Pani która do mnie dzwoniła nie potrafiła zbić argumentu czemu cena jest taka duża. Powiedziałem, że muszę się w takim razie zastanowić i zapytałem czy może do mnie oddzwonić po weekendzie. Niestety do tej pory do mnie nie oddzwoniła. Szkoda, że w taki sposób traktuje się klientów którzy są lojalni od dłuższego czasu.