Multimedia Polska

( 2.92 )

Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Opinie (514)

Pani Monika Kubiak ...

Pani Monika Kubiak profesjonalnie i szybko załatwiła sprawę.

Klient_aQ2o

26.11.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl. Przekażemy pochwałę.

Pani Monika Kubiak ...

Pani Monika Kubiak doskonale wyprostowała błędy jej poprzedników w salonie Multimedia we Wrocławiu, wykazała się profesjonalizmem, taktem i wiedzą.

Klient_63hu

26.11.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl. Przekażemy pochwałę.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

26.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pani Monika Jakubiak ...

Pani Monika Jakubiak ,szybko i sprawnie wyjaśniła wątpliwości w mojej sprawie.I tak powinno być.

Klient_zbSu

26.11.2021
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl. Przekażemy pochwałę.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

26.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

26.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pełen profesjonalizm ze ...

Pełen profesjonalizm ze strony operatora Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z Departamentu Obsługi Klienta. Sprawa załatwiono szybko i skutecznie. Pozdrawiam Robert nr kilenta 4806579.

Klient_7EPQ

25.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Jestem bardzo zadowolony ...

Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszej obsługi przez panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). W sposób nienachalny zachęciła mnie do poszerzenia oferty programowej. Cieszę się, że firma pamięta też o starych klientach. Mój numer klienta 12189687. Pozdrawiam, Rafał

Klient_sM6G

24.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

19.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Moja sprawa dot. ...

Moja sprawa dot. zaginionego dekodera została po prawie 4 i pół miesiąca pozytywnie załatwiona przez Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), praktycznie od ręki i w jednym dniu. Od lipca dzwoniłam po ok 2 razy w miesiącu, dopytując dlaczego z paczki, w której wysłałam dekoder i 3 karty do telewizorów, zaginął sam dekoder, a karty były odnotowane, że dotarły. Składałam trzy razy reklamacje - zgłoszenia i nikt nie raczył nawet oddzwonić nawet do mnie, dostałam nawet notę obciążeniową za dekoder i informację, że jeżeli nie zapłacę zostanę wpisana do Krajowego Rejestru Długów, co mnie to już przerosło. Dopiero kontakt z Panią i wyjaśnienie sprawy do końca uspokoiły mnie. Jeszcze raz serdeczne podziękowania dla Pani. Pozdrawiam.

Klient_VMRb

18.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Konsultant Pani ...

Konsultant Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) pełen profesjonalizm. Pozdrawiam Robert W,

Klient_7EPQ

18.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Źle.

Źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

18.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

18.11.2021
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Jestem mile zaskoczona ...

Jestem mile zaskoczona zaangażowaniem i miłą obsługą pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Było szybko i na temat. Pozdrawiam, wasza zadowolona klientka A.Kubaczyk 12479547

Klient_ikoJ

18.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Serdecznie polecam kontakt ...

Serdecznie polecam kontakt z Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - konsultant Multimedia. Sprawa załatwiona od ręki, sprawnie i bezproblemowo. WW Pani musiała dużo usłyszeć za co najmocniej przepraszam:)

Klient_9PgQ

18.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Dziekuje za miłą ...

Dziękuję za miłą i kompetentna obsługę mojej osoby na infolinia multimedia przez panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Oby więcej takich osób na waszej infolinii. Pozdrawiam Kwiatkowska Ewa abonent 791366

Klient_KkJi

17.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super pomoc konsultantki ...

Super pomoc konsultantki , pomogła mi ze sprzętem i uspokoiła

Klient_qyBA

17.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. W celu weryfikacji pochwały, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i naziwsko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Super ...

Super

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.11.2021
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Multimedia Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.51 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem