Opinia użytkownika: Klient_77xcA
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Miałam problem z internetem, który notorycznie nie działał. Uzyskałam telefoniczne porady od konsultanta co mogę zrobić, abym mogła naprawić usterkę sama. Instrukcje były wydawane krok po kroku w bardzo zrozumiały sposób. Jednak to nie pomogło. Został przysłany do domu technik, który również nie zdiagnozowal żadnego problemu. Moja umowa akurat dobiegała końca. Stwierdzono przez drugiego konsultanta, że prędkość internetu jest za wolna i w ich firmie już takiej nie oferują i została mi telefonicznie zaproponowana nowa umowa z szybszym internetem. Jednak cena była bardzo wysoka. Chciałam nie przedłużać umowy i poszukać u innego dostawcy. Następnie dostałam telefon z działu anulowania umów i okazało się, że prędkość którą miałam jednak jest nadal w ofercie i została mi zaproponowana dobra cena. Czułam się jednak oszukana przez pierwszego konsultanta, który chciał mnie wprowadzić w błąd i narazić na dodatkowe koszta. Reasumując umowę podpisałam na korzystnych warunkach i od podpisania nowej umowy internet działa praktycznie bez zarzutów.