Bardzo pozytywnie oceniam swoją wizytę. Po dotarciu na dział zauważyłem, że osoba obsługująca była zajęta rozmową przez telefon komórkowy, ale gdy tylko ta osoba zauważyła, że rozglądam się po półkach, podeszła do mnie. Spytała, czy może pomóc mi w czymś. Gdy usłyszała jaki produkt mnie interesuje, zadała kilka pytań dodatkowych, aby poznać moje potrzeby i oczekiwania. W sposób prosty opisała cechy produktu, zamieniając je w zalety. Była życzliwa, serdeczna, utrzymywała kontakt wzrokowy. Zaproponowała produkty dodatkowe, pozwalające na lepsze zastosowanie tego produktu, wskazując ich umiejscowienie. Gdy usłyszała, że potrzebuję się jeszcze zastanowić, uszanowała to i nie namawiała do kupna, ale z serdecznością powiedziała, że służy pomocą.
Od razu po wejściu do plcówki zostałem powitany przez pracownika który później mnie obsługiwał. Pracownik zapytał o cel mojej wizyty, a następnie przy pomocy zwięzłych pytań starał się określić moje potrzeby i oczekiwania. Zadawał pytania dotyczące zatrudnienia, wysokości dochodów. W trakcie opisywania mi ROR proponował dodatkowe produkty ułatwiające mi życie, czyli ubezpieczenie, konto oszczędnościowe, kartę kredytową. Przez całą rozmowę kobieta(pracownik) była serdecznie uśmiechnięta i chętna do udzielenia wszelkich informacji. Mówiła o samych korzyściach z posiadania konta właśnie w tym banku. Na koniec rozmowy po otwarciu konta, powiedziała "SERDECZNIE DZIĘKUJE, NAPEWNO BĘDZIE PAN ZADOWOLONY."
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.