Poszukiwałam torebki na prezent. W butiku zauważyłam kilka zaprezentowanych modeli. Mogłam bez przeszkód podejść, obejrzeć je, dotknąć. Sprzedawczyni obsługiwała inną klientkę, natomiast po skończeniu rozmowy od razu podeszła do mnie. Była miła i uśmiechnięta, ubrana schludnie, cierpliwie pokazywała wszystkie torebki.Mogłam przymierzyć torebki i zobaczyć w lusterku, jak wygląda na ramieniu.Wybór był duży, dlatego podziękowałam, powiedziałam, że muszę zastanowić się. Kiedy wróciłam za chwilę, Pani mnie pamiętała, przywitała uśmiechem,zapakowała torebkę. Obsługę zakończyła zaproszeniem ponownego odwiedzenia butiku.
Zakupy przebiegały szybko i sprawnie. Prawie nigdzie nie było kolejki, chwilę musiałam poczekać w dziale mięsnym, może dlatego, że obsługiwała jedna osoba. Szybko można było wszystko znaleźć, wszystko na swoim miejscu, wszędzie porządek. Kilka osób wykładało towar. Kasjerka była ubrana schludnie, obsługiwała poprawnie, lecz bez entuzjazmu, z oznakami zmęczenia. Ubrana schludnie. Zakończona obsługa zwykłym "dziękuję", bez "zapraszam ponownie". Plus dla supermarketu za szybkie zakupy.
Na stacji paliw na zewnątrz panuje porządek. W środku akurat jeden z pracowników układał towar, trzeba było go ominąć,żeby przejść do kasy, ale ogólnie nie przeszkadzało to w swobodnym poruszaniu się. Chwilkę zaczekałam w kolejce, pani, która obsługiwała, była miła, ubrana odpowiednio i szybko załatwiła sprawę. Odpowiadała na moje pytania wyczerpująco i cierpliwie, w zwięzły sposób przedstawiła na czym polega każdy rodzaj mycia samochodu. Oprócz karty do myjni dostałam też zestaw chusteczek do mycia szyb po użyciu wosku. Na myjni wszystko przebiegło szybko i sprawnie, czytelna instrukcja oraz czysto w środku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.