Bardzo dobra obsługa, doradztwo na najwyższym poziomie, pracownicy zawsze starają się dobrać to co klient chce a jak nie wie czego chce to starają się naprowadzić na właściwy kierunek. pracownicy rzetelni oraz pomocni.
Platforma jest intuicyjna oraz łatwa w korzystaniu. W przypadku napotkania problemu można go rozwiązać z czat botem, gdy on nie podoła można przełączyć się na operatora i z nim załatwić problem.
na platformie można zaleźć wiele promocji taki jak np. na licencje dla antywirusa.
Podczas wizyty w sklepie sieci biedronka przy ulicy zwierzynieckiej w Tarnobrzegu około godziny 16:30, zauważyłem że towar w sklepie jest na pułkach, pracownicy dbają o czystość placówki, przy kasie samoobsługowej znajduje się jedna pracownica która odpowiada za pomoc w obsłudze a prawie wszystkie kasy stacjonarne są otwarte.
Sklep oceniam na 4+, gdyż jednak jedna z kas samoobsługowych nie działa w pełni sprawnie, a klienci którzy czekają no kas stacjonarnych mogą się niecierpliwić gdyż nie są otwarte wszystkie kasy.
Wchodzą do skpelu Pani z za kasy powiedziała dzień dobry, inne panie będące na sklepu widząc mnie uśmiechały się bądź mówiły dzień dobry. Po wyborze zakupów dotarłem do kasy w kolejce była jedna osoba przedemna Pani z. Uśmiechem. Mnie obsłużyła zapłaciłem i wyszedłem słysząc do widzenia. Polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.