Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Volkswagen Bank
Treść opinii: Wypełniłem druk na stronie internetowej, w celu założonego Plus Konta do posiadanego już przeze mnie konta e-direct. Ponieważ miałem pewne wątpliwości, czy muszę wysyłać druk czy wystarczy tylko rozmowa telefoniczna, podanie danych do otworzenia drugiego, dodatkowego konta Plus do konta. W tym celu zadzwoniłem do telefonicznej obsługi klienta. Nawet udało mi się dodzwonić. Pani wytłumaczyła mi, że niezbędne jest wypełnienie wniosku w celu otworzenia dodatkowego konta. Odpowiedziałem, że miałem pewne wątpliwości, dlatego zadzwoniłem, ponieważ u konkurencji, wystarczy zadzwonić i dodatkowego konto do konta jest otworzone, oczywiście po uprzednim sprawdzeniu wszystkich niezbędnych danych itp. Pani odpowiedziała, że u nich trzeba wypełniony wniosek przesłać na adres podany na stronie internetowej. Wysłałem więc wniosek pocztą. Na otwarcie czekałem około 2 tygodni, prawdopodobnie z powodu poczty polskiej. Po dwóch tygodniach zadzwonił do mnie Pan, że dokumenty już do nich dotarły i konto Plus jest już aktywne. Po godzinie 19 zalogowałem się do systemu, w celu sprawdzenia poprawności działania konta w systemie, chciałem sprawdzić jego funkcjonowanie. Niestety po zalogowaniu na stronę internetową, nie zauważyłem żadnych zmian. Następnego dnia zadzwoniłem do telefonicznej informacji, i poinformowałem, że nie zauważyłem żadnych zmian na koncie, więc albo dodatkowe Plus konto nie zostało jeszcze aktywowane albo trudno jest mi je zlokalizować. Pan na samym początku powiedział, że konto jest aktywne, jednak po sprawdzeniu odpowiedział, żebym spróbował zalogować się do systemu po godzinie 18, że już wszystko powinno działać. Kiedy zalogowałem się do systemu, o wskazanej powyżej godzinie, dodatkowe konto zostało uruchomione.