Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Volkswagen Bank
Treść opinii: Zmieniłem w swoim banku część swoich danych i zadzwoniła do mnie pani z centrali banku, że te dane które zmieniłem są "drobne", i że mogę je zmienić poprzez pocztę wewnętrzną banku. Korzystając, że miałem już panią na linni zadałem jej kilka pytań odnośnie mojego konta i pani poinformowała mnię, że udzieli mi odpowiedzi, ale tylko na tyle ile będzie umiała ponieważ ona nie ma pełnej wiedzy na temat kont i że najlepiej odpowiedziałby mi konsultant na infolinii. Tak więc pani odpowiedziała mi tyle ile wiedziała za co jej podziekowałem. Za chwilę pani zadzwoniła do mnie ponownie i poinformowała, że podała mi mylne informacje i wprowadziła mnie w błąd za co mnie bardzo przeprosiła i udzieliła mi już prawidłowych informacji których potrzebowałem. Oby więcej tak rzetelnych i sumiennych pracowników, a Bankowi gratuluję takich właśnie pracowników i oby zawsze tacy byli.