Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Volkswagen Bank

Treść opinii: Połączyłem się z infolinią banku aby zgłosić problem z funkcjonalnością dostępu przez WWW do usług banku. Po zalogowaniu czekałem wyjątkowo krótko na "oczekiwaniu" na połączenie z konsultantem (około 10 sekund), konsultantka Bogusława Ciak przywitała się i przedstawiła w miły i szybki sposób. Po przedstawieniu problemu poprosiła o chwilę oczekiwania a sama skontaktowała się z działem technicznym, po około 1 minucie powróciła, przeprosiła za to że musiałem czekać i wyjaśniła że są problemy z systemem które powinny ustąpić za około 5 do 10-ciu minut. Jednak o ile mi zależy na czasie to ona może skorzystać z innego "wewnętrznego" systemu i wykonać te operacje które chcę wykonać a na razie z pozycji interfejsu klienckiego jest to niemożliwe. Normalnie te operacje wykonywane przez konsultanta są obciążone prowizją, pani Bogusława od razu zastrzegła że ze względu na problemy prowizja zostanie anulowana. Wszystkie operacje zostały szybko i sprawnie przyjęte przez konsultantkę, na koniec podziękowała i pożegnała się.