Sygma Bank

(1.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (41 z 53)

Jestem od niedawna...
Jestem od niedawna klientem Sygma Banku i mam bardzo dobre zdanie o nim. Wpłynęła na to bardzo dobra strona internetowa banku i panel klienta. Co do strony to jest przejrzysta i fachowo zrobiona. Panel klienta jet łatwy do obsługi i pomaga w sprawach finansowych. Co do cen usług tego baku to są na bardzo wysokim poziomie. Z bankiem mam tylko do czynienia przez stronę wiec nie wypowiem się o infolinii i samych placówkach. Za to dużym plusem jest możliwość powiązania karty płatniczej z programem payback i liczne akcje promocyjne banku oraz rabaty

Piotr_1574

22.11.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
W marcu tego...
W marcu tego roku dzwoniłam na infolinię Sygma Banku w celu zarejeestrowania wcześniejszej częściowej spaty kredytu ratalnego. Pomijając to, że kilka razy zostałam przełączona do różnych osób narażając się na koszty, to jeszcze finalnie dowiedziałam się, że takiej czynności dokonać nie mogę, gdyż "nie ma takiej możliwości" Sprawdziłąm w ustawie o kredycie konsumenckim i możliwość taka istnieje a personel jest niedoinformowany i niekompetentny. Nie polecam korzystania z usług tegobanku

zarejestrowany-uzytkownik

19.10.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza obsługa jaka...
Najgorsza obsługa jaka słyszałam! Niedawno otrzymałam od tego banku kartę kredytowa z limitem 2000 zł oraz z możliwością wypłaty w bankomacie 1000 zł. Ponieważ była mi potrzebna gotówka postanowiłam ja uruchomić i wypłacić z bankomatu 300 zł. Na karcie pojawiło się brak dostępnych środków. Postanowiłam wyjaśnić sytuację i zadzwonić na infolinię. Niestety najpierw połączenie w ogóle było odrzucane. Później spróbowałam się połączyć z innym działem. Po kolejnym wysłuchaniu długiego wstępy i straceniu kolejnych pieniędzy połączyłam się z działem obsługi. Pani poinformowała mnie że moja karta nie ma możliwości wypłaty z bankomatu ... może kiedyś będzie miała a te pisma co oni wysyłają, są automatyczne. Pani kompletnie nie potrafiła mi pomoc. Po oznajmieniu że proszę o zmianę aby było zgodnie z pismem Pani przemilczała chwile i zapytała w czym może pomóc... Mówię ze w takim razie proszę o likwidację karty bo ja tylko po to ja uruchomiłam.... Pani znowu przemilczała. Podziękowałam i rozłączyłam się bo dalsza rozmowa nie miała sensu. Według zaleceń płaciłam tego dnia ta karta za zakupy. Nastopnego ranka chcąc zapłacić za paliwo nieprzyjemnie się zdziwiłam bo znów usłyszałam ze jest odmowa transakcji! Kolejny raz musiałam zadzwonić na infolinię. kolejny raz nie mogłam się połączyć - wszystkie linie zajęte... kolejny raz straciłam pieniężni za telefon. żeby dowiedzieć się ze kartę zablokowano ponieważ wczoraj był próba wypłaty z bankomatu i Nikt nie może mi pomóc w jej odblokowaniu. Karta automatycznie odblokuje się za 8 dni i do tego momentu nie można nawet próbować jej uruchomić bo odliczanie dni zacznie się odnowa.

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2011

Placówka

Nie zgadzam się (6)
Miałam zamiar zrobić...
Miałam zamiar zrobić zakupy na raty w Realu Zabrze, Plut. Szkubacza i w tym celu udałam się do punktu Sygma Bank żeby załatwić formalności. Jakież było moje zdumienie gdy się okazało że raty są w zasadzie przeznaczone jedynie dla osób które mają telefon komórkowy na abonament lub telefon stacjonarny. Wymagania te dotyczą jedynie emerytów i rencistów gdyż osoby pracujące przedstawiają tylko dowód osobisty i podają dane pracodawcy. Dlaczego tak jest ? Przecież emeryci i renciści jako płatnika mają ZUS i są to pewne pieniądze. Co ma do tego abonament za telefon ? Czy taka osoba z telefonem abonamentowym jest bardziej wiarygodna od osoby która nie ma abonamentu ? Mnie po prostu w zupełności wystarcza telefon doładowywany w miarę potrzeby i aby uzyskać kredyt mam załatwiać telefon na abonament ? Gdzie tu sens i logika.

Ewa_168

22.09.2011

Placówka

Zabrze, Plutonowego Szkubacza

Nie zgadzam się (4)
kasjerka w natłoku...
kasjerka w natłoku zapomniała wbić punkty za zakupy w Realu i z podpisanym rachunkiem odesłała do punktu odpowiedzialnego Sygma Banku. Tam panienka obcesyjnie odmówiła twierdząc, że tak nie można, co jest bzdurą. Jej znajomość procedur na które z uporem się powoływała ma wiele do życzenia, czyli constans w pozycji 0. Miałam taki przypadek i Pani o zdecydowanie większym stażu nie robiła problemu.

zalogowany_użytkownik

22.07.2011

Placówka

Katowice, TRZY STAWY

Nie zgadzam się (1)
Firma świadczy usługi...
Firma świadczy usługi finansowe, w tym głównie kredyty. Skorzystałem z usług Sygmy bo szybko udzielali kredyt i załatwiali wszystkie formalności. Na początku obsługa była dobra, ale wszystko się skończyło w trakcie spłacania kredytu- chwilówki. Gdy skończył się okres spłacania kredytu Sygma Bank nadal naliczał mi opłaty za prowadzenie rachunku do kredytu, przez dłuższy czas nie odpowiadał na moje listy. Ponadto bank naliczał niesłusznie opłaty za upomnienia, które były bezpodstawne bo kredyt był regularnie spłacany. Sprawę załatwiła osobista wizyta w banku, gdzie wszystko wyjaśniłem, ale części niesłusznie pobranych opłat, np. za upomnienia, itd., nie odzyskałem. Nie polecam usług Sygma Banku, zwłaszcza tzw. chwilówek, opłaty są wyższe niż w umowie, obsługa klienta już po zawarciu umowy jest marna. Klient jest lekceważony.

humanista2

11.07.2011

Placówka

Inowrocław, al. Niepodległości 35

Nie zgadzam się (3)
Absolutnie nie polecam...
Absolutnie nie polecam Państwu korzystanie z usług tego banku. W grudniu 2010 r zaciąnęłam w tym banku kredyt ratalny. Chciałam telefonicznie dokonać nadpłaty(zapłącićkilka rat od razu), jednak pani z infolinii uniemożliwiła mi tą czynność, tłumacząc, że nie ma takiej możliwości ponieważ taki zapis nie widnieje w umowie. Nadmienię, iż każdy klient ma do tego prawo zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim. Bank ten ewidentnie chce zarobić na niewiedzy konsumentów. Minus również za długi czas oczekiwania na połączenie, i przełączanie mnie po kilka razy do odpowiedniej osoby. Plus jedynie za uprzejmość osoby, z którą rozmawiałąm. Nic poza tym.

zarejestrowany-uzytkownik

16.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
tak naprawdę, dotyczy...
tak naprawdę, dotyczy ogólnej obsługi klienta. Przez bardzo długo byłam klientem sygma bank narzucali mi swoje produkty i korzystałam z karty kredytowej, w dniu zamknięcia karty miałam na niej 2400 punktów, osoba mine obsługująca przecieła kartę i powiedziała żebym zadzwoniła na info, a przeksięgują mi punkty na nową kartę(nie kredytową),oczywiście ja zadzwoniłam już tego nie zrobili bo nie mili jakiegoś numerka czy czegoś, nikt nawet nie podjął chęci żeby to wyjaśnić. Druga sprawa zamykając kartę zaznaczyłam że mam do spłacenia na niej około trzysta zł. co uczynię ale nie wtym miesiącu, dostałam odpowiedź że karta zostanie zamknięta w momencie mojej spłaty po czym dostaję pismo że wpłatę należy uiścic do określonej daty, czyli w połowie miesiąca. Personel beznadziejny, każdy mówi co innego, mówią to co jest dla nich wygodne, poprostu czuję się oszukana przez kolejny bank.

RENATA_219

16.02.2011

Placówka

Warszawa, ul. Mszczonowska

Nie zgadzam się (1)
Nieco ponad rok...
Nieco ponad rok temu w jednym z marketów AGD kupiłam towar na raty (24). W dniu 13 stycznia br. odebrałam telefon z Sygma Banku z pytaniem, kiedy dokonam płatności kolejnej raty kredytu. Przyznaję, święta, sylwester, wyjazdy - zapomniałam. Pani w słuchawce tonem pełnym pretensji stwierdziła, że termin minął 5.01, że wysłano do mnie monit, a ja śmiem ociągać się z płatnością! Poinformowałam rozmówczynię uprzejmie, że żaden monit do mnie nie dotarł. W odpowiedzi usłyszałam, że został wysłany 12.01 (sic!). Monit wysłano 12.01, a 13.01 dostaję telefon z informacją, że ignoruję powiadomienia o zaległościach. Nie mówiąc o tym, że 13 wcześniejszych rat każdorazowo płaciłam przed terminem, często nawet 2 tygodnie przed czasem. To jednak dla Sygma Banku bez znaczenia, wystarczy spóźnić się raz, by zostać uznanym za oszusta czy złodzieja. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że za ów papierowy monit, poparty już następnego dnia od wysyłki telefonem, naliczono mi dodatkową prowizję do zapłaty w kwocie 20 zł. Spłacę kredyt i bez dwu zdań będę wystrzegać się wszelkich kontaktów z Sygma Bank w przyszłości.

zarejestrowany-uzytkownik

11.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Miałam do załatwienia...
Miałam do załatwienia skomplikowaną sprawę, którą miesiąc wcześniej, w tym samym punkcie pracownica uznała za niemożliwą do załatwienia przez nią na miejscu i odesłała mnie do telefonicznego BOK. Nie udało mi się tą drogą nic osiągnąć, pomyślałam zatem, że spróbuję ponownie. Tym razem stanowisko finansowe REAL Finanse obsługiwała inna osoba, która bez problemu zrobiła wszystko co się dało, aby moją sprawę załatwić pozytywnie. Sprawnie i szybko znalazła potrzebne informacje w systemie, wydrukowała potrzebne dokumenty, wyjaśniła co powinnam zrobić, udzieliła dodatkowej porady, dzięki której zamknęłam kłopotliwy problem ostatecznie. Zachowanie i wygląd osoby obsługującej było bez zarzutu, widać było jej zorganizowanie i kompetencje. Nie wszystko dało się zrobić przy jednym stanowisku, finansowych działąń musiałam dokonac w kasie, ale nie było to bardzo uciążliwe, tym bardziej, że po powrocie zostałam do końca obsłużona, bez konieczności ponownego czekania w kolejce. Bardzo dużo zależy od konkretnego pracownika, niezależnie od szkoleń i wytycznych pracodawcy. Jeśli na odpowiednim stanowsku pracuje człowiek, który poza profesjonalizmem wykazuje zwyczajną ludzka życzliwość i któremu zwyczajnie chce się wysłuchać klienta i poszukać dostępnych rozwiązań dla konkretnej, nie zawsze przecież standardowej, sytuacji, wtedy cała firma zyskuje. Dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jakości obsługi w pojedynczych punktach/oddziałach.

Monika_1342

24.07.2010

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (36)
Czekałen na infolinii...
Czekałen na infolinii 30 minut !!! I to już drugi raz dzisiaj. Mało tego - linia nie jest darmowa ani ulgowa (801)

Pawloo

04.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Bank wprowadził opłatę...
Bank wprowadził opłatę za wyciąg papierowy 3zł. Aby z niej zrezygnować trzeba zadzwonic na infolinię na której.... Wszystkie linie są zajęte, czekałem 2x po 30 minut !!! I nic !!! Czy to nie jest tak, że po prostu linia jest wyłączona aby klienci nie mogli zrezygnować z płatnych wyciągow? Dodatkowo nie można w ŻADEN inny sposób zrezygnować z tej usługi.

Pawloo

04.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Obiektem mojego zainteresowania...
Obiektem mojego zainteresowania i chęci poddania krytyce jest bank SygmaBank, a konkretnie pracownicy działu call center i działu reklamacji. Korzystając z tego iż byłem klientem tej instytucji i miałem nieprzyjemność załatwiania ostatecznych formalności natknąłem się na bardzo "nieprofesjonalną" obsługę. Po pierwsze przygotowanie merytoryczne jak i wiedza bankowa konsultantów (nie twierdze że wszystkich) jest daleka od prawidłowej i niespójna. Rozmawiając z kilkoma konsultantami odnośnie mojej sprawy otrzymywałem niemalże za każdym razem inną informację i nierzadko nieprzyjemne komentarze i sugestie (abym "zatankował samochód i przyjechał porozmawiać twarzą w twarz"). Druga sprawa to nieprzyjemności z działem reklamacji, który- wg mojej wiedzy uzyskanej od konsultantów - jest odpowiedzialny za co miesięczne aktualizacje do Biura Informacji Kredytowej. Praca w temacie mojej sprawy została załatwiona niechlujnie i bez zaangażowania mimo moich pisemnych próśb. Sprawa dotyczyła przesłania prawdziwej informacji odnośnie statusu mojego rachunku do BIK jako zamknięty. Niestety nie dopilnowano tego i pozostawiono mnie ze statusem rachunku otwartego , co przysporzyło mi kłopotów. Reasumując moje doświadczenia z SygmaBankiem , a konkretnie z tymi dwoma działami muszę stwierdzić że każdy klient powinien uzbroić się w cierpliwość i niepoważne traktowanie.

Damian_123

18.06.2009

Placówka

Warszawa, Suwak 3

Nie zgadzam się (21)
Dwa lata temu...
Dwa lata temu kupiłem w Bricomarche w Ostrowie Wielkopolskim trzy segmentową drabinę aluminiową na raty. Kredytu udzielono mi poprzez Sygma Bank Warszawa. Pocztą otrzymałem kartę kredytową której nigdy nie uaktywniłem. Po spłaceniu dwunastu rat otrzymałem również rachunek za kartę i za prowadzenie rachunku. Myślałem, że w tym momencie jestem rozliczony z pożyczki i mogę się do woli cieszyć spłaconą drabiną! Niestety! Po upływie następnego roku ku mojemu zdumieniu znów otrzymałem rachunek w wysokości 35-ciu złotych za prowadzenie konta. Rachunek zapłaciłem w terminie. Po tygodniu otrzymałem następny w wysokości 0,02 zł. za odsetki karne. Teraz zrozumiałem, że z tą firmą nie ma żartów. Odnalazłem adres internetowy mojego wierzyciela i zadałem pytanie co mam zrobić, żeby przestać być nękanym przez dobrodzieja! Odpowiedź była bardzo lakoniczna i sprowadzała się do podania numeru telefonów. Dopiero po moim drugim kontakcie gdzie podzieliłem się pomysłem przesłania rachunku do zapłacenia w wys. dwóch groszy z mediami i moim stanowczym stanowiskiem, że za dwa grosze nie będę słuchał automatycznej sekretarki, pani specjalista rzeczowo konkretnie wyjaśniła co mam zrobić, żeby rozwiązać skutecznie umowę.

zarejestrowany-uzytkownik

12.05.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)
Jestem klientem Sygma...
Jestem klientem Sygma Banku od jakiegoś czasu.Zdarzyło mi się nie wpłaci w terminie raty kredytu.Pracownik zadzwonił do mnie z przypomnieniem o spłacie i odniosłam wrażenie,że szkolenie tych ludzi to pranie mózgu.Mój rozmówca był bezczelny i bezwględny mimo tego ,iż zobowiązałam się do jak najszybszej spłaty zaległości.Nie polecam nikomu telefonicznego kontaktu z pracownikami Sygma Banku.Brrrrrrrrrr.

Małgorzata_249

24.04.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (16)
Byłem posiadaczem karty...
Byłem posiadaczem karty kredytowej Real Finanse prowadzonej przez Sygma Bank. Karta ta umożliwia rozlożenie na raty dowolnego zakupu dokonanego poza siecią Real. Chciałem dokonać takiej operacji. Niestety Pani na infolinii zamiast rozlożyc mi jedną transakcję, rozłożyła mi na raty wszystkie zakupy. Oczywiście wiazało się to z zapłatą odsetek! Bank nie uznał mojej reklamacji, mimo iż był zapis rozmowy telefonicznej. Dopiero po złożeniu mojej rezygnacji z karty reklamacja została uwzględniona. Uważam, że nie tak się traktuje stałych i sumiennych klientów (miałem w tym banku kredyty i kartę i wszystko było spłacane w terminie). Dodatkowo Pani a nastepnie Pan na infolinii nie znali regulaminu karty i nie próbowali mi pomóc tylko probowali udowodnić, że ja popełniłem bład. Rozmowa trwała ponad godzinę. Proponuję lepsze nastawienie na klienta a nie tylko poszukiwanie zysków z klienta poprzez oszustwa.

Marcin_239

03.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (20)
O bankach można...
O bankach można pisać wiele, ale o Sygma Banku jak na razie wypowiadam się nadal bardzo pozytywnie. Los tak chciał, że w ostatnim czasie ponownie skorzystaliśmy z żoną z pożyczki krótkoterminowej właśnie w tym banku. Sprawdzaliśmy wiele ofert, ale ta okazała się najlepsza. Na dodatek z okazji urodzin małżonki otrzymaliśmy prezent w postaci niższego oprocentowania całego kredytu. Nie ukrywam, że bardzo nam się to spodobało. Jak zawsze pracownik banku wykazał się dużą kompetencją, wysoką kulturą osobistą i fachowością. W dobie kryzysu finansowego są banki, którym zależy na kliencie i traktują go przyzwoicie. Należy pogratulować zarządowi i oby tak dalej ....! Natomiast inni powinni brać przykład z SYGMA BANKU. Moja opinia dotyczy oferty kredytu konsumpcyjnego, nie byłem zainteresowany kredytami hipotecznymi i w tym temacie nie mogę nic powiedzieć, ale sądzę, że może być równie atrakcyjna ?

zarejestrowany-uzytkownik

03.04.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
Jest to oddział...
Jest to oddział banku w hipermarkecie Real,w którym to robiłem dzisiaj zakupy.Ponieważ potrzebuję "szybkiej" gotówki postanowiłem zapytać o ofertę tego banku i muszę przyznać,że uzyskałem wszystkie informacje bardzo szybko,pani okazała się osobą kompetentną ,miłą, co sprawiło,że postanowiłem skorzystać z oferty.Do tego oprocentowanie całego kredytu jest przystępne.W dobie kryzysu finansowego nadal są banki,które chcą uczciwie zarabiać i to cieszy.BRAWO !!!!!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

11.03.2009

Placówka

Łódź, Jana Pawła 2

Nie zgadzam się (19)
Z sygma bankiem...
Z sygma bankiem miałam przyjemność dwa razy...kupując na raty sprzęt ..pierwszy raz niespełna rok temu...skusiłam się ze względu na zerowe oprocentowanie w przypadku 10 lub 20 rat..kupując towar RTV w Selgrosie..nie bylo żadnego problemu,,konsultant zrobił wszystko sprawnie i w przeciągu kilku minut miałam towar w ręku,,co ciekawe jednak sprzedający polecił abym może zawyżyła stan swoich zarobków i jeśli chodzi o zamieszkanie to uprzedził, że szybciej otrzymam towar na raty jeśli podam, że jestem właścicielką mieszkania a nie podnajmującą..ciekawa praktyka..to jeśli chodzi o sprzedających ,,jednak nie spodziewałabym nieprzyjemnej sytuacji jaka była kiedy raz ( po 5 miesiącach płacenia rat przed terminem jeszcze )przelew internetowy nie przeszedł i miałam dwa dni opóźnienia,,pamiętam była niedziela godzina 8.30 kiedy to zadzwonił do mnie człowiek z banku, bez ogródek zaczął rzucać epitetami,,oczywiście nie wiedziałam ,że przelew nie przeszedł więc się zdenerwowalam,,zwłaszcza ,że wszytkie rachunki płacę zawsze w terminie, "Pan " nazwał mnie lalunią:), kóra niech sobie nie myśli, że nie zapłaci,,takim tonem nie miałam zamiaru z nim rozmawiać i rzuciłam trzy razy słuchawką prosząc żeby zadzwonił w poniedziałek.. na to on, że to jego praca i może sobie dzwonić kiedy chce, byłam tak wzburzona, że nawet ( czego bardzo żaluje ) nie zapisałam sobie nazwiska tego człowieka, W poniedziałek z rana sprawdzialam ,faktycznie okazalo się,że przelew nie wpłynął.. zrobiłam go ponownie i więcej telefonu w tej sprawie nie miałam..ale żeb tak traktować klienta,,to świadczy o banku..więc nie polecam

Izabela_77

25.12.2008

Placówka

Warszawa, Połczyńska ?

Nie zgadzam się (20)
Podczas dokonywania zakupów...
Podczas dokonywania zakupów w sklepie Praktiker pracownik banku (Sygma bank) zaoferował możliwość zapłaty za zakup w 20 nieoprocentowanych ratach. Po zadaniu kilku szczegółowych pytań dotyczących płatności pracownik zapewnił, że koszt zakupu będzie podzielony na 20 równych nieoprocentowanych rat bez żadnych dodatkowych kosztów. Okazało się, że do rat doliczane są koszty ubezpieczenia na życie. Uważam, że tego typu praktyki są nieuczciwe, dlatego oceniam bank negatywnie.

zarejestrowany-uzytkownik

19.12.2008

Placówka

Kielce, Radomska 8

Nie zgadzam się (23)

Sygma Bank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sygma Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słaby bank i...
Słaby bank i słabe podejście do klienta nie polecam