Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Najgorsza obsługa jaka słyszałam! Niedawno otrzymałam od tego banku kartę kredytowa z limitem 2000 zł oraz z możliwością wypłaty w bankomacie 1000 zł. Ponieważ była mi potrzebna gotówka postanowiłam ja uruchomić i wypłacić z bankomatu 300 zł. Na karcie pojawiło się brak dostępnych środków. Postanowiłam wyjaśnić sytuację i zadzwonić na infolinię. Niestety najpierw połączenie w ogóle było odrzucane. Później spróbowałam się połączyć z innym działem. Po kolejnym wysłuchaniu długiego wstępy i straceniu kolejnych pieniędzy połączyłam się z działem obsługi. Pani poinformowała mnie że moja karta nie ma możliwości wypłaty z bankomatu ... może kiedyś będzie miała a te pisma co oni wysyłają, są automatyczne. Pani kompletnie nie potrafiła mi pomoc. Po oznajmieniu że proszę o zmianę aby było zgodnie z pismem Pani przemilczała chwile i zapytała w czym może pomóc... Mówię ze w takim razie proszę o likwidację karty bo ja tylko po to ja uruchomiłam.... Pani znowu przemilczała. Podziękowałam i rozłączyłam się bo dalsza rozmowa nie miała sensu. Według zaleceń płaciłam tego dnia ta karta za zakupy. Nastopnego ranka chcąc zapłacić za paliwo nieprzyjemnie się zdziwiłam bo znów usłyszałam ze jest odmowa transakcji! Kolejny raz musiałam zadzwonić na infolinię. kolejny raz nie mogłam się połączyć - wszystkie linie zajęte... kolejny raz straciłam pieniężni za telefon. żeby dowiedzieć się ze kartę zablokowano ponieważ wczoraj był próba wypłaty z bankomatu i Nikt nie może mi pomóc w jej odblokowaniu. Karta automatycznie odblokuje się za 8 dni i do tego momentu nie można nawet próbować jej uruchomić bo odliczanie dni zacznie się odnowa.