Opinia użytkownika: Marcin_239
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Byłem posiadaczem karty kredytowej Real Finanse prowadzonej przez Sygma Bank. Karta ta umożliwia rozlożenie na raty dowolnego zakupu dokonanego poza siecią Real. Chciałem dokonać takiej operacji. Niestety Pani na infolinii zamiast rozlożyc mi jedną transakcję, rozłożyła mi na raty wszystkie zakupy. Oczywiście wiazało się to z zapłatą odsetek! Bank nie uznał mojej reklamacji, mimo iż był zapis rozmowy telefonicznej. Dopiero po złożeniu mojej rezygnacji z karty reklamacja została uwzględniona. Uważam, że nie tak się traktuje stałych i sumiennych klientów (miałem w tym banku kredyty i kartę i wszystko było spłacane w terminie). Dodatkowo Pani a nastepnie Pan na infolinii nie znali regulaminu karty i nie próbowali mi pomóc tylko probowali udowodnić, że ja popełniłem bład. Rozmowa trwała ponad godzinę. Proponuję lepsze nastawienie na klienta a nie tylko poszukiwanie zysków z klienta poprzez oszustwa.