Opinia użytkownika: Izabela_77
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Z sygma bankiem miałam przyjemność dwa razy...kupując na raty sprzęt ..pierwszy raz niespełna rok temu...skusiłam się ze względu na zerowe oprocentowanie w przypadku 10 lub 20 rat..kupując towar RTV w Selgrosie..nie bylo żadnego problemu,,konsultant zrobił wszystko sprawnie i w przeciągu kilku minut miałam towar w ręku,,co ciekawe jednak sprzedający polecił abym może zawyżyła stan swoich zarobków i jeśli chodzi o zamieszkanie to uprzedził, że szybciej otrzymam towar na raty jeśli podam, że jestem właścicielką mieszkania a nie podnajmującą..ciekawa praktyka..to jeśli chodzi o sprzedających ,,jednak nie spodziewałabym nieprzyjemnej sytuacji jaka była kiedy raz ( po 5 miesiącach płacenia rat przed terminem jeszcze )przelew internetowy nie przeszedł i miałam dwa dni opóźnienia,,pamiętam była niedziela godzina 8.30 kiedy to zadzwonił do mnie człowiek z banku, bez ogródek zaczął rzucać epitetami,,oczywiście nie wiedziałam ,że przelew nie przeszedł więc się zdenerwowalam,,zwłaszcza ,że wszytkie rachunki płacę zawsze w terminie, "Pan " nazwał mnie lalunią:), kóra niech sobie nie myśli, że nie zapłaci,,takim tonem nie miałam zamiaru z nim rozmawiać i rzuciłam trzy razy słuchawką prosząc żeby zadzwonił w poniedziałek.. na to on, że to jego praca i może sobie dzwonić kiedy chce, byłam tak wzburzona, że nawet ( czego bardzo żaluje ) nie zapisałam sobie nazwiska tego człowieka, W poniedziałek z rana sprawdzialam ,faktycznie okazalo się,że przelew nie wpłynął.. zrobiłam go ponownie i więcej telefonu w tej sprawie nie miałam..ale żeb tak traktować klienta,,to świadczy o banku..więc nie polecam