Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_dLacU

Dotycząca firmy: Przewozy Regionalne - POLREGIO

Treść opinii: Sierpień 19... Tego dnia jechałam z koleżanką do domu pociągiem. Wszystko było okej, ale była pora sprawdzania biletów. Moja koleżanka dzisiaj po kupieniu biletu oblała legitymację, zdjęcie odpadło ale nadal legitymacja była czytelna, i też miała przy sobie dowód. Pani konduktor zaczęła mówić że jest to dokument nie ważny. Ja natomiast kupowałam bilet przez aplikacje, pieniądze mi zabrało więc uznałam że płatność się udała, ale jak dałam pani sprawdzenie biletu to aplikacja pokazała 404 error. Biletu też nie mogłam znaleźć na email-u. I na miejscu tej pani konduktor też była bym zdenerwowana,.. Tylko, że ona zamiast spokojnym tonem, to po prostu zaczęła grozić policją, dużym mandatem, jakimiś cenami które tak naprawdę są zbyt wysokie nawet za mandat? I ogółem jej ton głosu był bardzo nie przyzwoity. Tylko też chodzi o to, że ja choruje na depresję. Dla mnie takie zachowanie wzbudziło duży stres i w tym płacz, nie mogłam normalnie z tą panią porozmawiać. Próbowałam wytłumaczyć sytuację ale ona ciągle mi przerywała mówiąc "kartą czy gotówką? " mimo iż jej za pierwszym razem odpowiedziałam że kartą, to się musiała zapytać następne 15 razy.. Powiedziała że mam zapłacić 60 zł? I wytłumaczyłam jej że aktualnie takiej kwoty nie mam- a ona na to- KARTĄ CZY GOTÓWKĄ?- nie dało się dogadać. I mam ogromny problem po prostu z jej bardzo nie profesjolanym zachowaniem. Ona nie wie na co pasażerowie mogą chorować przez to nie powinna się zachowywać jakby była nawiedzona. Wiem że w tej sytuacji akurat też była to moja wina bo nie zerknęłam aplikacji po zakupie, ale mogłyśmy to normalnie przegadać .. A nie- KARTĄ CZY GOTÓWKĄ?! ?!?