Opinie użytkownika (36)

Teren wokół stacji...
Teren wokół stacji paliwowej czysty. W środku też czysto. Tankowanie przebiegło bez większych problemów. Towar na półkach w sklepiku wyłożony równo. Ceny już od drzwi widoczne. tablica z cenami paliw, też ustawiona w widocznym miejscu. Obsługa bardzo miła i pomocna, a przede wszystkim bez kolejek,szybko i sprawnie.

elmira

15.02.2013

ORLEN

Placówka

Michów, Partyzancka 61

Nie zgadzam się (0)
W sklepie i...
W sklepie i wokół niego czysto. Towar na półkach wyłożony równo. Przestrzeń sklepu zorganizowana w jasny i czytelny sposób – bez większych problemów można znaleźć odpowiedni dział. Ceny czytelne, widoczne. Bez problemu można się poruszać między alejkami. Kolejki małe, kilka kas czynnych. Obsługa pomocna.

elmira

15.02.2013

OBI

Placówka

Lublin, Orkana 6

Nie zgadzam się (0)
Teren wokół stacji...
Teren wokół stacji paliwowej czysty. W środku też czysto. Tankowanie przebiegło bez większych problemów. Ceny już z daleka widoczne. Tablica z cenami paliw ustawiona w widocznym miejscu. Obsługa bardzo miła i pomocna, a przede wszystkim bez kolejek. Obsługa szybka i sprawna. Koprzystałam z kuponu rabatowego - bez żadnych problemów.

elmira

15.02.2013

Stacje paliw Tesco

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (0)
W sklepie i...
W sklepie i wokół niego czysto, może tylko parking niedbale odśnieżony. Towar na półkach wyłożony równo. Ceny czytelne, widoczne. Bez problemu można się poruszać między alejkami. Przed świętami nie tylko powiększany asortyment w sklepie, ale i więcej pracowników. Kolejki są, ale bardzo małe, głownie dzięki kasom samoobsługowym.

elmira

15.02.2013

Tesco

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (0)
Przed sklepem porządek,...
Przed sklepem porządek, za to w sklepie - ładnie mówiąc nieład, żeby nie powiedzieć bałagan. Palety z towarem stawiane w alejkach utrudniają przejazd z wózkiem. Towar wyłożony równo, ale ceny niejednokrotnie się nie zgadzają. Nie mówiąc już o kolejkach. Na tylu pracowników, którzy chodzą po sklepie czynna tylko 1 kasa a kolejka duża.

elmira

15.02.2013

Kaufland

Placówka

Goleniów, wolińska 11

Nie zgadzam się (1)
Przez allegro.pl kupowałam...
Przez allegro.pl kupowałam od tej firmy pralko - wirówkę. Towar zdecydowanie zgodny z opisem, a nawet atrakcyjniejszy.Pralka w pełni posiadała wszystkie funkcje zawarte w opisie. Towar zapakowany szczelnie - bez możliwości przypadkowego otwarcia i zniszczenia. Wysyłka kurierem już na 3 dzień od wpływu pieniążków na konto.

elmira

01.02.2013

T&M

Placówka

Rzgów, ul.Brzozowa 1

Nie zgadzam się (0)
Przez allegro.pl kupowałam...
Przez allegro.pl kupowałam od tej firmy fotelik dla dziecka. Towar zdecydowanie zgodny z opisem, a nawet atrakcyjniejszy. Kolory żywsze niż na zdjęciach. Fotelik w pełni posiadał wszystki funkcje zawarte w opisie. Towar zapakowany szczelnie - bez możliwości przypadkowego otwarcia i zniszczenia. Wysyłka kurierem na drugi dzień.

elmira

01.02.2013

Magnum

Placówka

Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście 272

Nie zgadzam się (2)
Czas oczekiwania, jak...
Czas oczekiwania, jak na ta porę dnia, dość krótki. Konsultanci kulturalni, profesjonalni, krótkie rzeczowe odpowiedzi, na temat. Bez zbędnego przełączania i odsyłania do innych działów. Szybko uzyskana informacja o konfiguracji. Co prawda na moim smartfonie nie udało się wysłać smsów konfiguracyjnych, ale Pan podyktował mi wszytsko krok po kroku i zrobiłam sama.

elmira

01.02.2013

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania, jak...
Czas oczekiwania, jak na ta porę dnia, dość krótki. Konsultanci profesjonalni, krótkie rzeczowe odpowiedzi, na temat. Bez zbędnego przełączania i odsyłania do innych działów. Kultura wypowiedzi i elokwencja Pani, z którą rozmawiałam powinny być stawiane za przykład. Standard obsługi bardzo wysoki, godny naśladowania.

elmira

01.02.2013

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
26.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję, że zechciała Pani podzielić się z nami swoimi wrażeniami. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy Klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości i sprawności obsługi w naszym Contact Center. Cieszę się, że spełniliśmy Pani oczekiwania dotyczące czasu oczekiwania i kompetencji pracownika, z którym miała Pani okazję rozmawiać. Pragnę podkreślić, iż każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Najlepszą nagroda jest każdy zadowolony Klient. Mam nadzieję, że kolejne kontakty z mLinią będą równie satysfakcjonujące. Proszę pamiętać, że pozostajemy do dyspozycji przez całą dobę, pod numerami telefonu: 801 300 800 lub 426 300 800. Pozdrawiam Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank
Kupowałam bilet miesięczny...
Kupowałam bilet miesięczny w tej firmie transportowej. W biurze porządek. W sklepie również porządek, towar wystawiony równo, ceny widoczne. Natomiast uwagi mam do obsługi. Nie było kolejki, a mimo wszystko zakup biletu miesięcznego zajął mi 40 minut. Karygodne, pani najpierw nie wiedziała ile ma kosztować bilet, szukała w dziesięciu miejscach na raz. Potem nie mogła wprowadzić danych do systemu.

elmira

01.02.2013

Sprint Bus

Placówka

Lublin, Pawła parady 14

Nie zgadzam się (0)
Teren wokół stacji...
Teren wokół stacji paliwowej czysty. W środku też czysto. Tankowanie przebiegło bez większych problemów. Towar na półkach w sklepiku wyłożony równo. Ceny już od drzwi widoczne. tablica z cenami paliw, też ustawiona w widocznym miejscu. Obsługa bardzo miła i pomocna, a przede wszystkim bez kolejek, można porozmawiać, odetchnąć po podróży.

elmira

01.02.2013

ORLEN

Placówka

Michów, Partyzancka 61

Nie zgadzam się (0)
Przed sklepem porządek,...
Przed sklepem porządek, za to w sklepie - ładnie mówiąc nieład, żeby nie powiedzieć bałagan. Palety z towarem stawiane w alejkach utrudniają przejazd z wózkiem. Towar wyłożony równo, ale ceny niejednokrotnie się nie zgadzają. Nie mówiąc już o kolejkach. Na tylu pracowników, którzy chodzą po sklepie czynna tylko 1 kasa a kolejka duża.

elmira

01.02.2013

Kaufland

Placówka

Goleniów, wolińska 11

Nie zgadzam się (0)
W sklepie i...
W sklepie i wokół niego czysto, może tylko parking niedbale odśnieżony. Towar na półkach wyłożony równo. Ceny czytelne, widoczne. Bez problemu można się poruszać między alejkami. Kolejki są, ale bardzo małe, głownie dzięki kasom samoobsługowym. Obsługa bardzo miła i pomocna. Doradza nie tylko przy kasach samoobsługowych ale i w wyborze towaru.

elmira

01.02.2013

Tesco

Placówka

Lubartów, ul. Lubelska 84

Nie zgadzam się (0)
Kolejne zakupy w...
Kolejne zakupy w Biedronce i miłe zaskoczenie. Pomimo okresu przedświątecznego pracownicy skutecznie rozładowują kolejki. W sklepie i jego obrębie porządek. Towar na półkach wyłożony równo, oznaczenia cen czytelne. Obsługa miła i uprzejma. Pomocna jak trzeba odnaleźć jakiś towar, a zmieniło się jego miejsce pobytu.

elmira

01.02.2013

Biedronka

Placówka

Ciechanów, Sikorskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Odbierałam zamówienie ze...
Odbierałam zamówienie ze sklepu doz.pl i dokupowałam produkty, o których zapomniałam. W aptece i przed budynkiem czysto. Obsługa bardzo miła i pomocna. Panie chętnie i fachowo doradzają, z uśmiechem na twarzy. Brak klejek. Jak tylko pojawi siię więcej osób, przychodzi jedna lub dwie panie z zaplecza i kolejki za chwilę nie ma.

elmira

01.02.2013

Apteka Vita

Placówka

Lubartów, lipowa 3a

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałam leki przez...
Zamawiałam leki przez stronę internetową. Bardzo szeroki asortyment. Dokładny, szczegółowy opis. Część produktów posiada również wprowadzony opis ulotki informacyjnej, co znacznie ułatwia zapoznanie się z lekiem i podjęcie decyzji. Ceny jak w większości aptek, ale cenię sobie możliwość wyboru a nie jak idę do apteki i jak tego nie ma to albo muszę gonić do innej apteki albo kupić inny lek.

elmira

01.02.2013

DOZ.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zamówiłam 2 latarki....
Zamówiłam 2 latarki. Towar zgodny z opisem. Solidnie i bezpiecznie zapakowany. Wysyłka też bardzo szybka. Problem pojawił się jak się okazało, że jedna z latarek jest uszkodzona - nie działało ładowanie. Towar odesłałam i uzgodniliśmy z właścicielem, że towar zostanie wymieniony. Ale dostaliśmy towar używany - a miał być nowy. Na pewno nie polecam.

elmira

01.02.2013

PaMart.pl

Placówka

Kotuń, ul.Ogrodowa 12

Nie zgadzam się (1)
Zakupy przedświąteczne -...
Zakupy przedświąteczne - można je tak nazwać dzięku poszerzeniu oferty przez firmę. Oprócz pieluch zaopatrzyłam się również w prezenty dla wszystkich dzieciaczków w rodzinie. Profesjonalne i obszerne opisy. Bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą. Towar u mnie w ciągu trzech dni - bardzo szybko jak na świąteczne przesilenie zakupowe

elmira

28.12.2012

BliżejCiebie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałam leki przez...
Zamawiałam leki przez stronę internetową. Bardzo szeroki asortyment. Dokładny, szczegółowy opis. Część produktów posiada również wprowadzony opis ulotki informacyjnej, co znacznie ułatwia zapoznanie się z lekiem i podjęcie decyzji. Ceny jak w większości aptek, ale cenię sobie możliwość wyboru a nie jak idę do apteki i jak tego nie ma to albo muszę gonić do innej apteki albo kupić inny lek.

elmira

28.12.2012

DOZ.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Odbierałam zamówienie ze...
Odbierałam zamówienie ze sklepu doz.pl i dokupowałam produkty, o których zapomniałam. W aptece i przed budynkiem czysto. Obsługa bardzo miła i pomocna. Panie chętnie i fachowo doradzają, z uśmiechem na twarzy. Brak klejek. Jak tylko pojawi siię więcej osób, przychodzi jedna lub dwie panie z zaplecza i kolejki za chwilę nie ma.

elmira

28.12.2012

Apteka Vita

Placówka

Lubartów, lipowa 3a

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi