Udałem się do PZU celem zgłoszenia szkody komunikacyjnej.
- Oddział ten ma dwa budynki stojące na jednej ulicy ale po przeciwnych stronach. Brak informacji na zewnątrz i wewnątrz gdzie należy zgłaszać wyżej wymienione szkody. Po wejściu do głównego budynku, nie było wiadomo od kogo uzyskać informacje gdzie mam się udać. Pracownicy nie maja identyfikatorów, w związku z tym nie odróżniają się od klientów, a po wejściu do pierwszego z brzegu pokoju, otrzymałem odpowiedź że to nie tu, przecież pisze na drzwiach.
Jeden z klientów słysząc moje pytanie wskazał mi odpowiedni budynek.
Jest na nim informacja zewnętrzna, jednak bardzo mało widoczna.Po wejściu do odpowiedniego budynku okazało sie że niepotrzebnie przyszedłem, gdyż szkodę można zgłosić wyłącznie telefonicznie. Tak też zrobiłem, i wtedy umówiono mnie na spotkanie w tym oddziale.
Reasumując straciłem czas na uzyskanie informacji jak załatwić sprawę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.