Już pomijam to, że sklep wygląda jak z poprzedniej epoki, że mięsa już żaden z okolicznych mieszkańców tam nie kupuję, bo to nie bezpieczne.... Ale wstrząsnął mną fakt, iż udało im się zepsuć piwo... Chłodziarki są wyłączone więc piwo (z datą przydatności do spożycia ok kwietnia 2012 r.) się zwyczajnie zepsuło. Nie czuć smaku piwa, ani smaku ani zapachu. Po otwarciu puszki czuć woń popłuczyn z wina winogronowego, charakterystyczna woń fermentacji wina.... Mój znajomy, który pracuje w lubelskiej Perle kategorycznie zabronił mi pić takiego piwa! I nie, moi drodzy, to nie jest pierwszy raz kiedy kupiłam tam zepsute piwo, po prostu zrzędzić mi się nie chciało... Ale 8 zepsutych piw tak mnie boli, że postanowiłam Was przestrzec, żebyście i Wy nie zmarnowali kasy, wolnego czasu i humoru... Wysłałam skargę do Sanepidu.
Zamówiłam buty w sklepie Fantasy Shoes. Na przesyłkę czekałam ok 7 dni. Po odebraniu niestety okazało się że mimo dokładnego pomiaru stopy i zastosowania się do rad dotyczących określenia rozmiaru obuwia buty były za duże. Za pośrednictwem GG skontaktowałam się z pracownikiem Fantasy Shoes który udzielił mi informacji jak wymienić buty. Po 2 tyg miałam buty dokładnie takie jakie chciałam. Bez najmniejszych problemów. Polecam ten sklep
W sklepie internetowym Stylowe Butki zamówiłam żółte czółenka na wysokim obcasie. Buty przyszły po ok 2 tyg. w pudełku wielokrotnego użytku. Widać po nim było że już nie raz pełniło swoją funkcję. Niestety po butach też było widać że nie jestem pierwszą osobą która trzyma je w rękach. Były z materiału który łatwo się wgniatał nawet od dotknięcia paznokciem więc ślady użytkowania były dobrze widoczne. Choć bardzo mi się podobały okazały się o wiele za duże i za wysokie na mnie. Obawiałam się czy firma przyjmie zwrot i czy bezproblemowo odeśle mi pieniądze. Na szczęście pod tym względem wszystko poszło jak należy. Buty przyjęli a pieniądze wróciły na moje konto w przeciągu 7 dni od wysyłki. Daję ocenę 4 za fajny asortyment, szybką przesyłkę i bezproblemowy zwrot towary i pieniędzy. Na minusie stan obuwia i pudełka w którym przyszło.
Wybrałam się do salonu zamówić sofę, którą wybrałam kilka dni wcześniej. Po szybkim znalezieniu jej na hali myślałam że znalezienie kogoś z obsługi zajmie mi dużo czasu (jak to bywa w takich sklepach) Ale tym razem tak nie było. Za kontuarem, na swoim stanowisku pracy siedział pan z obsługi. Podeszłam, powiedziałam że sofę już wybrałam, chce poprostu zamówić i zapłacić. Pan spisał dane sofy, sprawdził czy jest na magazynie i powiedział że mam zejść z tą kartką do obsługi klienta gdzie będę mogła zapłacić lub podpisać umowę o ratach i umówić szczegóły transportu. Znowu miałam obawy że będę długo stać w jakiejś kolejce za nie wiadomo czym, po czym trafię na obsługę która nie wie po co tam siedzi. Ale nie! Podeszłam do lady, dałam karteczkę, Pan z obsługi zapytał jak płacę, jak gotówką to proszę do kasy, zapłaciłam, paragon do łapki, informacja kasjerki że jak chce transport do domu to okienko obok. W okienku obok Pan z grafikiem pracy kierowców, zapytał kiedy mi pasuje, na następny dzień już transport! na terenie miasta za darmo. Pytam czy jest opcja wniesienia do pokoju, dostaję odpowiedź że jest ale to zależy od kierowcy czy będzie chciał wnieść, on ustala ile za to weźmie. Podał mi nr komórki żebym sama się z kierowcą dogadała jak mi pasuje. Na drugi dzień ok 9 zadzwoniłam, ustaliłam wszystko co chciałam i o 16 sofa stała w pokoju. Organizację pracy i obsługę zarówno w sklepie jak i kierowcy oceniam na wysokie 5. Właśnie tak zdobywa się klientów. Już myśle co następnego u nich kupić
O godzinie 16.26 zadzwoniłam do infolinii Alior Bank w celu uzyskania odpowiedzi na pytanie dotyczące konta z lokatą nocną. Po niecałej minucie automat wyraźnie i z odpowiednią głośnością poinformował mnie o menu infolinii. Tuż po wybraniu odpowiednich klawiszy telefonu zostałam poinformowana, że wszyscy konsultanci są zajęci, oraz o nagrywaniu rozmów przez bank. Już po chwili mój telefon odebrała konsultantka, wyraźnie przedstawiła się z imienia i nazwiska. Rzeczowo odpowiedziała na moje pytanie oraz przedstawiła mi plusy i minusy sytuacji którą jej przedstawiłam. Na koniec rozmowy podziękowała za telefon i życzyła mi miłego dnia.
Zostałam obsłużona szybko i sprawnie, nie czekałam na połączenie z konsultantem, podjęcie przez obsługującą tematu ale bez zbędnego przeciągania rozmowy. Jestem bardzo zadowolona z tej rozmowy.
Dnia 04.12.2008 r. udałam się do w/w sklepu celem zakupienia kilku gier komputerowych i kierownicy do komputera. Ponieważ nie mogłam znaleźć interesujących mnie gier poprosiłam pana obsługującego stanowisko Multimedia o pomoc. Jego reakcja była natychmiastowa, z uśmiechem na ustach zaprowadził mnie do gry której szukałam, wskazał podobne gry.
Przyznałam +5 ponieważ w tak dużych sklepach jak MediaMarkt rzadko się zdarza żeby obsługa hali w tak bezproblemowy i uprzejmy sposób udzielała informacji i służyła pomocą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.