Opinia użytkownika: Katarzyna_207
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Wybrałam się do salonu zamówić sofę, którą wybrałam kilka dni wcześniej. Po szybkim znalezieniu jej na hali myślałam że znalezienie kogoś z obsługi zajmie mi dużo czasu (jak to bywa w takich sklepach) Ale tym razem tak nie było. Za kontuarem, na swoim stanowisku pracy siedział pan z obsługi. Podeszłam, powiedziałam że sofę już wybrałam, chce poprostu zamówić i zapłacić. Pan spisał dane sofy, sprawdził czy jest na magazynie i powiedział że mam zejść z tą kartką do obsługi klienta gdzie będę mogła zapłacić lub podpisać umowę o ratach i umówić szczegóły transportu. Znowu miałam obawy że będę długo stać w jakiejś kolejce za nie wiadomo czym, po czym trafię na obsługę która nie wie po co tam siedzi. Ale nie! Podeszłam do lady, dałam karteczkę, Pan z obsługi zapytał jak płacę, jak gotówką to proszę do kasy, zapłaciłam, paragon do łapki, informacja kasjerki że jak chce transport do domu to okienko obok. W okienku obok Pan z grafikiem pracy kierowców, zapytał kiedy mi pasuje, na następny dzień już transport! na terenie miasta za darmo. Pytam czy jest opcja wniesienia do pokoju, dostaję odpowiedź że jest ale to zależy od kierowcy czy będzie chciał wnieść, on ustala ile za to weźmie. Podał mi nr komórki żebym sama się z kierowcą dogadała jak mi pasuje. Na drugi dzień ok 9 zadzwoniłam, ustaliłam wszystko co chciałam i o 16 sofa stała w pokoju. Organizację pracy i obsługę zarówno w sklepie jak i kierowcy oceniam na wysokie 5. Właśnie tak zdobywa się klientów. Już myśle co następnego u nich kupić