Polisę kupuję przez telefon. Zawsze przed końcem ubezpieczenia konsultant z centrum telefonicznego kontaktuje się ze mną i przedstawia ofertę. Zazwyczaj proszę o przesłanie informacji mailem i o telefon za kilka dni. Doradcy są zawsze uprzejmi i rzeczowi, potrafią odpowiedzieć na wszystkie pytania. Zawsze oddzwaniają w umówionym terminie. Dokumenty przesyłane są pocztą, zawsze docierają na czas i są poprawnie wypełnione.
Szukałam konkretnego modelu i koloru telefonu komórkowego, a ponieważ nie udało mi się go znaleźć na półkach zwróciłam się o pomoc do obsługi. Pierwsza z zapytanych osób stwierdziła, że nie zajmuje się tym działem i skierowała mnie do miejsca gdzie mogę znaleźć odpowiednią osobę. Odnaleziony pracownik był w tym momencie zajęty ale poinformował, że jak tylko skończy pomoże mi. Czas oczekiwania na pracownika był dosyć długi ok 5-7 minut. Należy tutaj zauważyć, że była to pora o której w sklepie praktycznie nie było klientów - wydawałoby się zatem, że nie powinno być problemu z odnalezieniem wolnego pracownika. W momencie gdy pracownik obsługi zajmował się moją sprawą był uprzejmy i kompetentny. Razem ze mną sprawdził jeszcze raz czy produkt jest na półce, a następnie w komputerze. Kiedy okazało się, że w sklepie nie ma w tej chwili danego modelu, zaproponował, że zapisze mi nr towaru oraz cenę i że mogę w informacji sklepu poprosić o telefon do innego sklepu tej sieci aby sprawdzić czy interesujący mnie telefon jest dostępny. Reasumując, mimo, że nie udało mi się kupić szukanego produktu obsługa sklepu wywarła na mnie korzystne wrażenie. Jednak czas oczekiwania na pracownika pozostawia wiele do życzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.