Pół godziny przed zamknięciem obiektu wszyscy widziani przeze mnie pracownicy pozostawali na swych miejscach. Przy głównym wejściu bezpłatny aparat telefoniczny łączący klientów z infolinią firmy oraz dość wygodne siedziska wokół 2 stolików umożliwiające wypełnienie formularzy w pozycji siedzącej.Jasne, długie korytarze, pokoje oraz wejście do budynku dostosowane zostało do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miła pracownica punktu informacyjnego udzieliła wszelkich odpowiedzi i wskazała odpowiedni pokój.Brak tłumów,tylko dwie trzyosobowe kolejki do pokojów: ubezpieczenia i likwidacja szkód. Kompetentne i uważne pracownice wyjaśniały szczegółowo zasady postępowania w określonej sytuacji ( w tym przyp. odszkodowanie za wypadek dziecka w wieku szkolnym).Poza formularzem "Potwierdzenia zbiorowego ubezpieczenia"otrzymałam ulotkę "Usługi Telepomoc PZU" wraz z odręczną notatką dotyczącą dokumentacji potrzebnej do uzyskania odszkodowania. Poinstruowano mnie o sposobie korzystania z telefonu w celu uzyskania "Nr szkody". Brak oznakowania toalet dla petentów. Na korytarzach brak wzorów wypełnienia formularzy, które nie są ogólnodostępne, trzeba po nie wejść do odpowiedniego pokoju i poprosić. Jeśli do pokoju stoi kilka/ kilkanaście osób, należy liczyć się z sytuacją, że nie zostaniemy wpuszczeni poza kolejką, by pobrać formularz.
Apteka czysta, schludna, jest wybór w asortymencie, także w promocjach, wydzielone miejsce dla pacjentów do pomiaru ciśnienia, aktualne ulotki, także czasopisma,np. "Świat Zdrowia", miły i profesjonalny personel,dwa okienka kasowe,ale tylko 1 terminal do płacenia kartą zakupów powyżej 20 zł.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.