Moico

(4.20)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 64)

Ok
Ok

Klient_vrSd

19.10.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konsultant nie był...
Konsultant nie był w stanie odpowiedzieć jaki sprzęt posiada firma w swojej ofercie. Nie jest w stanie również przedstawić jasnej oferty abonamentu. Aby uzyskać odpowiedź na podstawowe informacje o usługach firmy trzeba kontaktować się z konsultantem wielokrotnie, ponieważ ten musi najpierw skontaktować się z innymi pracownikami firmy.

MartynaSzwe_mlPG

11.05.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Marta_86pl

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo drogie ceny...
Bardzo drogie ceny zwłaszcza w podfirmie moico - the network. Koszmar!

Klient_Mpvw

03.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Stała prędkość łącza...
Stała prędkość łącza nawet w godzinach szczytu. Nie zrywa połączenia, tak jak to było w poprzednim mieszkaniu z innym operatorem internetu. Nie mam zastrzeżeń, a cena adekwatna do jakości i prędkości internetu.

Niezweryfikowany Klient_QzmF

03.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W biurze dwie...
W biurze dwie przemiłe dziewczyny - niestety w maseczkach ! :) Jestem mega zadowolony z obsługi i usługi - oby tak dalej !

Niezweryfikowany Klient_2ETg

09.10.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bez problemów ,...
Bez problemów , serwis ok miło i fachowo

Niezweryfikowany Klient_JLwt

25.05.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamawiając internet przez...
Zamawiając internet przez telefon z tej firmy dopytywałam, czy w związku z epidemią pracownik będzie miał odpowiednie zabezpieczenia. Pracownica na infolinii zapewniała mnie, ze tak. Jednak jak pracownik przyszedł zainstalować internet nie miał ani maseczki, ani rękawiczek. Miało to miejsce jeszcze przed wprowadzeniem obowiązku ich noszenia, ale uważam, że pracownik, który jest w ciągu dnia w kilku różnych mieszkaniach u obcych osób powinien być zabezpieczony.

coc_5159

21.04.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciągłe awarie, dłuuuuuuuuugi...
Ciągłe awarie, dłuuuuuuuuugi czas reakcji na zgłoszone problemy, częsty brak internetu w weekendy. W poniedziałek składam wypowiedzenie. Dno dna.

Klient_WUnx

12.05.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Widziałam wiele negatywnych...
Widziałam wiele negatywnych opinii pod adresem poprzedniej nazwy firmy. Jak widać opinie te są nieaktualne, sama jestem zadowolona z usług. W ostatnich dniach miałam problem z awarią. Kontakt po zgłoszeniu był bardzo szybki, następnie jeszcze sprawdzano, czy wszystko jest w porządku. Problemu z dostępem nie ma, cena atrakcyjna. Pozostaje mi polecić i liczyć, że tak będzie w dalszych miesiącach trwania umowy.

Em.

11.05.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (10)

Moico

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Moico?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?