Vectra

( 3.07 )

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Opinie (1446)

Przynosząc wypowiedzenie umowy ...

Przynosząc wypowiedzenie umowy została zaproponowana oferta znacznie bardziej atrakcyjna od posiadanej. Pakiet tv został dobrany zgodnie z moimi oczekiwaniami.

Klient_eWhY

13.09.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Po raz kolejny ...

Po raz kolejny Vectra zawyżyła mi o 5 zł fakturę za usługi. Ich zdaniem za opóźnioną płatność, ale to nieprawda - faktury zostały opłacone w terminie, ale system księgowania w Vectrze działa jak chce i kiedy chce, więc próbują doliczać sobie "kary". Reklamacje nie są uwzględniane. Ponadto od momentu uruchomienia tzw. "wirtualnej asystentki" w biurze obsługi klienta nie można się skontaktować z żywym pracownikiem tej beznadziejnej firmy. Trzeba za to wysłuchiwać dziesiątków głupich komunikatów. Kolejna rzecz to awarie - nie ma tygodnia, aby nie było przerwy w dostawie usług. Już mi się nie chce nawet tego zgłaszać. I tak nie ma efektu. Prędkość internetu dużo poniżej deklarowanych wartości, a pracownik Vectry bezczelnie mówi, że w ich ofercie to są dane dla warunków "laboratoryjnych"(!) Traktowanie klientów jak stada baranów jest w Vectrze standardem. Byle do końca umowy... I NIGDY WIĘCEJ!

Klient_DRyK

17.09.2021
Vectra infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Miałem problem z ...

Miałem problem z obsługą zablokowanego menu w aplikacji Vectry, nie mogłem wejść do zakładki "Moje usługi", Próba zgłoszenia reklamacyjnego została załatwiona po dwóch tygodniach, wcześniej mimo że opisywałem że problem występuje na wielu urządzeniach, telefonicznie informowano mnie że to problem po mojej stronie, (czyli nie czytano ze zrozumieniem moich zgłoszeń). Na końcu przyznano mi rację i powiadomiono że reklamacja została załatwiona i że jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu. Na każdym etapie załatwiania problemu Vectra klienta wysyła "na drzewo"

Klient_MqiU

15.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Przypadkiem, w lekkiej ...

Przypadkiem, w lekkiej już desperacji, znalazłam tę stronę na FB i dopiero tam (z początku nieśmiało, bez wiary w powodzenie) mogłam opisać usterkę a ktoś odezwał się prawie niezwłocznie i sprawę ZAŁATWIŁ. Dziś zepsuty dekoder został wymieniony!! przyszedł "żywy czlowiek" :):) i zrobił co trzeba, by przywrócić mi sprawny odbiór programów w TV. Mam żal do punktu obsługi w Nowym Bytomiu, że gdy ich tam 3 razy odwiedzałam, prosząc o jakiegoś serwisanta, to panie mnie nie słuchały, i nic nie zrobiły w tym względzie. Dziękuję za pomoc. Wreszcie mogę wygodnie oglądać ulubione programy sportowe :)) Pozdrawiam

Klient_q3Dx

10.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Super obsługa !!! ...

Super obsługa !!!

Klient_agS2

09.09.2021
Vectra infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Pięciokrotnie przełożono termin ...

Pięciokrotnie przełożono termin montażu usługi, informację o przełożeniu wizyty za każdym razem otrzymałem gdy monter powinien już być na miejscu.

Klient_aUkl

09.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Miło mi poinformować ...

Miło mi poinformować że byłam zadowolona z szybkiego załatwienia mojej sprawy poprzez Messenger.

Klient_OW9V

08.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Super obsluga! W ...

Super obsluga! W mniej jak 5min doradca on-line pomogl rozwiazac moj problem z dekoderem. Mam wrazenie, ze po aktualizacji kanaly szybciej sie przelaczaja :) telewizja zawsze dziala. Korzystamy od ponad 3 lat i tylko dzisiaj mielismy problem, wiec serdecznie polecam!

Klient_Zgw0

08.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Jestem rozczarowana Vectrą, ...

Jestem rozczarowana Vectrą, nikomu nie polecam i odradzam.

Klient_NJ1y

08.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

To jakaś masakra, ...

To jakaś masakra, od lipca zgłaszam problem z dekoderem, a w odpowiedzi słyszę "... nie odnotowaliśmy żadnych awarii...". Kpina z Klienta i całkowity brak profesjonalizmu w działaniach. Wadliwy jest dekoder z nagrywarką, doskonale o tym wiedzą ale nie wiedzą jak rozwiązać problem, przecież nie zamówią nowych z Chin. Czas przyłączyć się do tych, którzy zrezygnowali z usług takiego dostawcy.

Klient_O1Zd

08.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Super pomoc ...

Super pomoc

Klient_bQOA

07.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Słabo.

Słabo.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

07.09.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

OK.

OK.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

07.09.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

Tak sobie.

Tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

07.09.2021
Vectra Inna forma kontaktu

Nie zawsze

Nie zawsze się sprawdzają. Nie mogę jednoznacznie polecić.

Najlepsza obsługa!

Najlepsza obsługa! Gorąco polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

07.09.2021
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Super!

Super!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

07.09.2021
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Tak sobie.

Tak sobie.

Niby OK

Niby OK, ale do perfekcji daleko. Czegoś brakuje.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.49 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem