Orange

( 3.53 )

Opinie (3438)

Sieć jakich wiele

Sieć komórkowa posiadająca szeroką ofertę, lecz ciężko się skontaktować z infolinią

Obsługa klienta jest bardzo dobra

Bardzo dobre oferty , super telefony , dużo internetu , fajne pakiety :) Polecam Dużo salonów w całej polsce !

Niezbyt zachęcająca do współpracy obsługa infolinii

Zadzwoniłem celem ustalenia szczegółów przedłużenia umowy na 2 telefony - obsługa infolinii wcale nie dbała o podtrzymanie mnie jako klienta, nawet nie podjęli prób sprawdzenia moich oczekiwań co do oferty, od razu powiedziano mi, że jak nie pasuje mi dana kwota abonamentu to mogę przenieść nr gdzie indziej.

Dokładni, lecz brak pewnej odwagi Pani na call centerze

Rozmowa przebiegła prawidłowo, jednak zawiodłam się delikatnie na unikaniu pewnych tematów, być może nie do końca przeszkolony pracownik.

Nie polecam

Beznadziejna obsługa , klient po podpisaniu umowy jest traktowany jak intruz , poza tym brak kompetencji , odsylają na infolinię , żadnej chęci pomocy

świetna obsługa

Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z Gdyni to swietny gość! wszystko załatwia od ręki i ma fachową wiedzę! polecam kontakt !

Problem z działaniem konta mój Orange

Mam problem gdyż źle mi pokazuje źle konto i zglaszałem to i przyszło, że naprawili problem . Ja zglądam a tu nie naprawione. Ale tworzą nową lepszą aplikcję. Więc może naprawią to jak nie to ide do Salonu Orange

Spokojna atmosfera i sprawna w miarę obsługa

W tym punkcie usług Orange zostaliśmy obsłużeni sprawnie i w miarę pełne informacje zostały nam udzielone na temat usług telewizji i internetu.

W miarę dobra obsługa kilenta

Na infolinii obsługi klienta uzyskałem informacje której szukałem. Obsługa jest miła, minusem spory czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Przyzwoity poziom obsługi

Kontaktowałem się sprawie problemów z dostępem do usługi przesyłu danych. System sprawnie pokierował mnie do właściwego konsultanta. Trudnością było jednak rozwiązania samego problemu technicznego. Konsultant nie był w stanie rozwiązać problemu w trakcie połączenia. Problem został rozwiązany kolejnego dnia, w trakcie kontakty, jaki nawiązał ze mnąsz dział techniczny,

Niekompetentni pracownicy, niczego ni można dię dowiedzieć.

Tydzień temu na mojej ulicy był kładziony światłowód. Dzwonię na infolinie i pytam się kiedy można bedzie się podłączyć. Oczywiście pracownicy infolinii nic nie wiedzą o tym fakcie. Żadnego nawet przybliżonego terminu nie uzyskałem. Dowiedziałem się, że jedyna dostępna opcja to neostrada do 10 mega. Ręce opadają.

Jest ok

Ostatnio po zablokowaniu routera wifi, musiałam wspomóc się infolinią. Jakież było moje zaskoczenie, że załatwiłam wszystko bez znajomości kodu abonenckiego.

Miła obsługa

Obsługa na najwyższym poziomie,pani chętnie odpowiedziała na wszystkie pytania i wykazała się dużą wiedzą i cierpliwością. Jedyny minus to czas oczekiwania,wielu klientów w kolejce a mało pracowników.

Bardzo słaba obsługa, nie polecam.

Korzystam z usług firmy Orange odkąd posiadam telefon. Wynika to z promocji, które otrzymuje przedłużając umowę. Ostatni kontakt z wspomnianą firmą to kontakt przez chat, gdyż obsługa przez telefon jest bardzo niekompetenta. Jedyną pozytywną stroną każdej rozmowy jest jej rejestracja za czym idą kolejne reklamację. Każda rozmowa skutkuje reklamacją, nauczyłam się aby konsultant głośno i wyraźnie informował mnie o danej kwestii. Z reguły nie są oni zorientowani dobrze w temacie, na pewno gorzej niż ich klienci. Dzięki temu jeden abonament placilam niecałe dwa złote przez cały okres umowy za najlepszy pakiet jaki jest w Orange ( pomyłka konsultanta), teraz otzrymalam dwa razy ten sam rabat również z pomyłki konsultanta. Zupełnie nie orientują się w swojej pracy, są niekompetenti, nie potrafią rozmawiać z klientem.

nie polecam

Mając możliwość wyboru innego operatora niż sieć Orange na pewno bym to zrobił.. Połączenie się z konsultantem na infolinii około 25 min. Sztuczna inteligencja która miała przyspieszyć obsługę wręcz ją spowalnia. Każda sprawa załatwiana ślimaczy się bardzo długo. Ma się wrażenie że działanie infolinii działa na zasadzie masz do nas daleko i tak nam nic nie zrobisz - a my mamy ciebie w nosie.

słaby sposób komunikacji z klientem

W dniu wczorajszym dzwoniłem do Orange, celem przedłużenia umowy. Dostałem znacznie gorszą ofertę niż w ofercie na kartę, do tego okres zobowiązania na 18 miesięcy - oczywiście wszystko to bez telefonu za 1zł. Oferta, którą mi przedstawiono to 13GB + no limit (sms/mms/połączenia komórkowe/ połączenia stacjonarne) za "jedyne" - 35zł. Podczas gdy w ofercie na kartę (orange flex) jest 25zł za 15GB + no limit (sms/mms/połączenia komórkowe/ połączenia stacjonarne) - w rozsądnej cenie 25 zł..... Nie chodzi już o sam fakt wyższej ceny i tego że oferta zobowiązuje na 18 miesięcy.... Lecz o uparte osoby na infolinii - kłamią że to lepsza oferta niż we flex - tylko po co? Po moim wyraźnym żądaniu o przełączenie do Działu Utrzymania Klienta, Pani w słuchawce poinformowała mnie, że takowego działu w Orange już nie ma - szczyt bezczelności został osiągnięty - przeniosłem numer bez laski do Plusa - tak tak Orange, dzięki Waszym działaniom "marketingowym" się to stało. Na pytanie do Pani konsultantki "dlaczego Pani kłamie" - dalej kłamała - doprowadziło to do tego, że się rozłączyłem - niesmak pozostał.... Uwaga dla operatora orange -proszę lepiej szkolić pracowników infolinii, skończyły się już czasy zeszłego ustroju gospodarczego - i nie wrócą. Pozdrawiam mimo wszystko....

profesjonalnie

profesjonalne doradztwo, miła obsługa. Pani jasno i zrozumiale wytłumaczyła całą ofertę która wg niej najlepiej odpowiadałaby moim potrzebom. Jedyne co to długi czas oczekiwania w kolejce, może akurat tak trafiłam ale spędziłam ok 20 min czekając na moją kolej.

Świetna obsługa

Pani, która mnie obsługiwała posiadała bardzo szeroką wiedzę, była w stanie odpowiedzieć na każde moje pytanie i doradzić tak aby nie była na niczym stratna . Tacy pracownicy to skarb

Odwiedzałeś ostatnio Orange?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.07 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem