Orange

( 3.57 )

Opinie (4211)

Ocena srednia

Do budynku w którym mieszkam doprowadzony został światłowód ORANGE.Więc pomyślałem ze należało by z tego skorzystać. Wiec dzwonie na infolinie i tam pani przedstawia mi warunki na jakich zasadach internet i telewizja. No korzystna sytuacja jak dla moich potrzeb. Wiec kupuje.. W ofercie był internet do 100 mb/s. No mi wystarczy. Pani umówiła mi montera itd. Czas realizacji podany i dogodny dla mnie. Czekam. Przybywa pan monter. Robi oględziny mieszkania gdzie tu i jak tu zamontować gniazdo. Ja podpowiadam mu, że najlepiej w pokoju gdzie TV jest z tym, że mały problem bo meble drogie i nie można ich przesunąć, przestawić itd. Monter lekko spocony.Ale z oczu dobrze mu patrzyło.Pomierzył, pomruczał i wyszedł.Miał zadzwonić aby umówić się na montaż... Słuch po nim zaginą. Czekałem,czekałem,czekałem i nic. Nikt się ze mną nie skontaktował tylko jakiegoś smsa dostałe, że niestety brak możliwość zamontowania.Problem techniczny. Aaaaaa pomyślałem. Monter się wystraszył uszkodzenia drogich mebli przy montażu gniazda...Wiec skontaktowałem się z Biurem obsługi klienta w celu ustalenia dlaczego nie mogę skorzystać z usług. W rozmowie telefonicznej osoba sprawdziła w systemie braku możliwości i nic to nie dało. Gość tam klikał, klikał w klawiaturę chcąc wydrapać,wyssać z głębi systemu dlaczego nie można nic zrobić. Nie udzielił mi konkretnej informacji. Załamałem się. Moje załamanie nie trwało długo. Na rugi dzień skontaktował się ze mną konsultant (konkretny gość) i powiedział mi w rozmowie,że miasto w którym mieszkam objęte było jakimś projektem dofinansowania i do bloku doprowadzony jest internet o prędkości 300 mb/s i nie można świadczyć usług 100 mb/s.Zrozumiałem,że osoba z która prowadziłem pierwsza rozmowę nie miała zielonego pojęcia komu gdzie i jaki produkt należy zaproponować. Dopiero po opisanych zdarzeniach podłączono mi Internet i TV do domu. Pan monter sprawnie wykonał swoja prace bez problemów,meble nie ucierpiały. Teraz jestem zadowolony i korzystam z usług....UFFFF...Pozdrawiam Wszystkich niezadowolonych a i zadowolonych

Obsługa na bardzo niskim poziomie

Osoby pracujące w tym punkcie nie są odpowiednio przeszkolone. W ciągu jednego miesiąca byłam w tym biurze 3 razy i za każdym razem otrzymywałam całkiem inne informacje, w zależności od tego kto mnie akurat obsługiwał. Chciałam przedłużyć umowę z pominięciem jednej usługi, jednak nikt nie był mi w stanie wskazać na jakich warunkach się to odbędzie i jaki zostanie mi wystawiony rachunek. Nie polecam tego punktu.

Paranoja

Po wielu latach korzystania z usług Orange (Neostrada z TV, telefon stacjonarny + 2 SIMy) zostałem zmuszony przez ich technikę do rezygnacji z części usług (od czasu instalacji w okolicy światłowodu gwałtownie pogorszyła się jakość mojego łącza DSL). Jak się okazało podczas wizyty w salonie, pierwsza wycena ograniczonego pakietu była wyższa od dotychczasowej opłaty. Gdy w końcu udało się znaleźć minimalnie tańszą opcję, okazało się, że system nie pozwala zmienić mojej umowy. I tu się zaczęło. Do tej pory nie mam nowej umowy, kilka razy dzwoniłem na infolinię, pięć razy byłem w salonie, otworzyłem po drodze dwie reklamacje i nic. Albo nie działa ich cały system, albo "wisi" na moi koncie nieuzgodnione ze mną zamówienie, albo jeden konsultant coś do mnie wysyła, inny mówi, że nic nie zostało wysłane i mam nie odbierać, jeden mówi, że mam czekać na korektę, inny umawia mnie do salonu (gdzie jak się okazało, nie dałoby się nic załatwić). Totalny chaos i degrengolada. Najgorszy jest brak informacji z ich strony. No i ta pyszałkowata "sztuczna inteligencja" na infolinii chwaląca się wspaniałym poziomem obsługi...

Nie polecam

Nie polecam tego oddziału. W dniu dzisiejszym chciałem odebrać umowę zamówioną przez internet - oczywiście zakończyło się to niepowodzeniem. Kierownik salonu nie chciał mi jej wydać, ponieważ kończy pracę za 15 minut i już wydrukował raport fiskalny. Dodał jeszcze (nieprzyjemnie) komentarz, że ma do tego prawo, aby przed zamknięciem sklepu zamknąć system. Niestety to wprowadza w błąd klientów, którzy tak jak ja myślą, że 15 minut przed zamknięciem sklepu jeszcze zdążą załatwić taka blachą sprawę jak odbiór umowy.

Kompetentna obsługa w salonie

Konsultant przedstawił mi zadowalającą ofertę, zaproponował dodatkowe usługi na które po rozmowie się zdecydowałem oraz rozwiązał moje obawy odnośnie jakości usług. Trochę długi czas oczekiwania w kolejce na obsługę ale można to wybaczyć dzięki doskonałej obsłudze.

Nieuczciwa firma

Obsługa klijenta przez telefon to nieuczciwi ludzie, zmieniono mi taryfe w abonamencie z smart plan gdzie miałem 400 min za darmo w eu pan zapropononował tekefonicznie nową taryfy mobilne nowe i niby gwarantowany internet w eu 6 gb bez ograniczeń i limitu przebywania za granicą. To nieuczciwa firma (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Dobra obsługa lecz oferta skomplikowana

Ogólnie dobre wrażenie. Szczegóły : - czysto i schludnie, - przyjemnie zaaranżowana przestrzeń, -miła obsługa od razu reagująca na nowego klienta w salonie, - przedstawianie oferty skomplikowane, dodawanie różnych niepotrzebnych dodatków do oferty,

Chaos

Od 3 miesięcy, średnio raz w tygodniu proszę o tzw. reset hasła. Polega to na przesłaniu zlecenia wewnątrz systemu, do komórki technicznej. Pomimo prób, dodatkowych wizyt w salonach, zaprzyjaznienia się z konsultanta i z salonów dalej ie mogę korzystać z mojego konta.

Obsługa szybko reaguje i fajnie działa ale jedna mam ale

Zgłosiłem, że mam słaby zasięg z internetu i w telefonie. A mam tylko kilka kresek HSPDA w centrum Katowic. A powinno być LTE. Więc jakoś oni się nie zdziwili ale napisali: że nie było żadnych awarii i akie tam. Jak bym pisał o awariach. A ja do nich o zasięgu. W routerze mam 3 kresi zasięgu i to jest max. czasem jest full zasięg ale to wyjątkowa sytuacja. Przejdę się do ich salonu to to zgłosze. Być może coś zrobią. Jest nadzieja

Orange

Wchodząc do Orange stanęłam w kolejce byłam druga Obsługa bardzo sprawnie radziła sobie z poprzednim klientem, wiec długo nie czekałam na swoją kolej Zostałam poproszona do stanowiska Pani wstała i się kulturalnie przywitała. Chciałam przedłużyć umowę, pani zaproponowała mi korzystniejsza niż sama chciałam wybrać Opowiedziała mi szczegółowo o danej ofercie W salonie panował porządek, było cicho, przyjemnie i panował przyjemny delikatny zapach.

Specjalistki w każdym calu!

Sprzedawczynie z salonu Orange przy okazji przedłużania umowy abonamentowej namówiły mnie na pakiet Orange Love - telefon, telewizja i internet światłowodowy. Wcześniej nie myślałem o zmianie, ale teraz nie żałuję. Szersza oferta programowa, szybszy i bezproblemowy internet i wifi w każdym zakątku mieszkania. Instalacja przebiegła sprawnie, pracownik skonfigurował od razu wszystkie moje domowe urządzenia korzystające z telewizji i internetu. Jestem bardzo zadowolony z obsługi i podejścia do klienta. Zarówno konsultantki jak i instalator zadbali, aby usługi działały jak powinny, a klient był usatysfakcjonowany. Dodatkowo teraz mam wszystko na jednej fakturze, jeden przelew i rachunek za internet, telefon i telewizję mam z głowy. Dziękuję i polecam.

Nic nadzwyczajnego

No nic nadzwyczajnego,telefon stacjonarny wciśnięto mi na siłę,internet zawiesza się nie wspomnę o dekoderach które trzeba resetować. Gdyby nie te światłowody nigdy bym się nie zdecydowała.czekam na koniec umowy.

Orange flex

Orange Flex najgorsze dziadostwo jakie może być wymyślone przez Orange Polska S.A. Przestrzegam nie korzystajcie z tej usługi, ponieważ będziecie mieli wielkie problemy, żeby przejść do innej oferty czy do innego operatora. 14 czerwca 2019 roku przeszedłem z nju abonament do Orange Flex, ponieważ chciałem przetestować tą usługę, lecz po 2-3 tygodniach stwierdziłem, że ta usługa nie spełnia moich oczekiwań więc kliknąłem wyłącz kontrakt. Aplikacja mnie poinformowała, że do 14 lipca mogę korzystać z kontraktu z mojego numeru a 14 lipca kontrakt się dezaktywuje. I tak się stało kontrakt został zdezaktywowany, ale niestety z kontraktem numer został też zdezaktywowany. Dzwoniłem do Orange celem przywrócenia tego numeru a tam mnie poinformowano, że numer nie należy do orange tylko do nju mobile i nic nie mogą zrobić. Dzwonie do nju mobile celem wyjaśnienia sprawy a tam mnie informują, że numer został wyłączony 14 czerwca, ponieważ Orange wystąpiło o dezaktywacje numeru a nie przeniesienie numeru, czyli teoretycznie ten numer nie jest ani w sieci Orange ani w nju mobile dalej mówiąc teoretycznie ten numer nie istnieje od 14 czerwca jednak od 14 czerwca do 14 lipca korzystałem z tego numeru. Dodatkowo informują mnie, że nie da się odzyskać numeru telefonu. Przy 6 razie udało mi się odzyskać numer telefonu w Orange Flex. Pisałem z pomocą techniczną z Orange Flex przez aplikacje Orange Flex i mnie poinformowano, że nie ma możliwości migracji z Orange Flex do Orange na kartę czy nju mobile, czyli po dezaktywacji kontraktu dezaktywuje się numer. Lecz jest tylko jedno rozwiązanie, żeby zrezygnować z Orange Flex, czyli przejście do innego operatora, ale nie może to być Orange ani Nju mobile, ponieważ właścicielem Nju Mobile, Orange i Orange Flex jest ORANGE POLSKA S.A. Reasumując, żeby przejść do Orange na kartę czy Nju Mobile muszę przejść np. do sieci Plus a następnie z sieci Plus do Orange na kartę czy do Nju Mobile. Co za człowiek wymyślił Orange Flex. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Lekceważenie klienta

Po raz drugi przedłużałem umowę przez telefon. Miły pan z infolinii obiecywał dodatkowy bezpłatny dekoder telewizji, dodatkowy darmowy numer telefonu z nieograniczonym limitem rozmów i sporym pakietem internetu mobilnego i... Na tym się skończyło. Nie dostałem dekodera, numeru dodatkowego też nie. Po co w ten sposób naciągać klienta? Słabe to!

Kontakt ok

W dniu wczorajszym kontaktowała się z Orange w celu uruchomienia usługi. Osoba z którą rozmawiałam była, miła, rzetelna. Moja sprawa została załatwiona podczas tejże rozmowy. Jak najbardziej na plus. Polecam.

Bez rewelacji

Konsultant wstał na początku i zaprosił do stanowiska, więc pomyślałam, że obsługa będzie bardzo wysokiej jakości, jednak już po kilku zdaniach wiedziałam, że nigdy więcej bym nie chciała trafić do takiej osoby. Odebrałam wrażenie, że sprzedawca chce jak najszybciej skończyć ta rozmowę, przedstawiając mi ofertę prawie nic nie notował na notatce, z oferty bardzo mało się dowiedziałam. W trakcie rozmowy sprzedawca dostał powiadomienie z Facebooka na swój zegarek smartwatcha i spojrzał co to jest, według mnie taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Nie zbadał moich potrzeb żeby dostosować dla mnie ofertę, telefon który mi zaproponował nawet nie przyniósł i nie pokazał. Był mało przekonujący, mało rozmowny, nie zabijał moich obiekcji, gdy usłyszał że muszę już iść nie wręczył mi nawet ulotki i numeru do salonu, a wręcz się ucieszył z końca rozmowy.

Bardzo miła obsługa

W salonie Orange panuje bardzo miła atmosfera, a salon jest bardzo czysty i duży, co umożliwia swobodne poruszanie się. W salonie są mili doradcy i pomocni, toteż znają się na swojej pracy. Sklep usytuowany jest w dobrej lokalizacji i bez problemu można do niego trafić. Polecam ten salon.

Odwiedzałeś ostatnio Orange?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.17 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem