Netia

( 3.17 )

Opinie (385)

Zła obsługa

Firma Netia nie przestrzega zasad sprzedaży na odległość. Zamówiłem produkt,który mnie nie zadowolił ,nie działał zgodnie z moimi oczekiwaniami. Dlatego zgodnie z prawem konsumenta postanowiłem rozwiać umowę. Postąpiłem tak jak mi wskazano w rozmowach telefonicznych. Rezygnacja została zgłoszona zgodnie z zasadami firmy. Następnie po paru dniach zadzwoniła do mnie pani z firmy Netia wmawiając mi, że moja rezygnacja łączy się z kosztami za zerwanie umowy kwota jaka miałem zapłacić to 699 zł. Wyargumentowałem pani ze jest w błędzie, ponieważ kierując się swoimi prawami wypowiedziałem umowę. Następnie otrzymałem pismo listem nie poleconym z którego wynikało ze mam do zapłaty wspomniana kwotę. Złożyłem telefoniczną reklamacje dziale finansowym.reklamacja już w trakcie rozmowy została zweryfikowana na moja korzyść. Otrzymałem informacje że osoba która wcześniej prowadziła ze na rozmowę popełniła błąd nie sprawdzając stanu faktycznego mojej rezygnacji. Nie wiem jak takie zachowanie skomentować ale ile jest osób które padły ofiarami błędów.

DRAMAT przez wielkie D

wiecznie urywa nam internet, a więc i telewizję. Dekoder beznadziejny, zanim załapie sygnał z pilota mijają wieki. Sporo razy mieliśmy awarię, a konsultanci z wielką łaską przyjmowali zgłoszenie i odpowiadali zawsze to samo "przyjedzie technik", który nigdy nie przejeżdżał! Nie polecam...

Takiego operatora ze świecą (to sarkazm)

Wydawało mi się, że operator jest konkurencyjny, ale po dwóch nagrywanych rozmowach z infolinią, podczas których prosiłem o wyłączenie testowej usługi, bo za chwilę miała być płatna, okazało się że została mi zafakturowana. Sytuację muszę reklamować i sam odsłuchiwać rozmowy, bo .... no właśnie dlaczego? Nie polecam, tyle że nie ma za bardzo w Polsce alternatywy. Każdy operator ma coś za uszami.

Tak sobie.

Tak sobie. Słaba firma, nie kompetentni pracownicy.

Fatalnie.

Fatalnie. Została mi wciśnięta umowa której nie zamawiałam.Dopiero po postraszeniu urzedęm ochrony konsumenta zmieniono mi umowę ale ja zrezygnowałam po takim potraktowaniu.

Świetnie.

Świetnie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Obsługa pomocna i rzeczowa. Jednakże cały czas czekam na aktywację istniejącego od prawie roku światłowodu.

Odwiedzałeś ostatnio Netia?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

TELE 2

(4.54 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem