Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Łukasz_1025

Dotycząca firmy: Citroen

Treść opinii: Byłem zmuszony odstawić swoje 4 kółka na dość poważną naprawę. Telefonicznie ustaliłem termin, czas trwania i przybliżony jej koszt. Po wstawieniu samochodu na warsztat okazało się jednak, że naprawa będzie jeszcze poważniejsza i droższa, gdyż czas i korozja dokonały pewnych zniszczeń. Przy okazji mechanicy mieli sprawdzić jeszcze jedną usterkę z która nie mogłem sobie poradzić. Udało im się ją trafnie zdiagnozować i usunąć. Niestety ze względu konieczność sprowadzenia dodatkowych części czas naprawy przedłużył się o cały tydzień. Na plus jednak należy zapisać, że serwis zaproponował mi, abym sam poszukał zamiennika drogiej części, zamiast zakładania oryginału (wartego tyle co samochód) a samochód zastępczy który mi wypożyczono został policzony tylko za planowany czas naprawy. Ostatecznie koszty tylko nieznacznie przekroczyły planowane, dzięki samochodowi zastępczemu czas naprawy także nie był bardzo uciążliwy. Gdyby tylko obsługa zauważała i witała wchodzących klientów ocena byłaby jeszcze wyższa.