Opinia użytkownika: Klient_hUM8
Dotycząca firmy: Citroen
Treść opinii: Do salonu udałem się z zamiarem zakupu auta używanego z serii Citroen Select. Przyjazd uprzedziłem informacyjnym telefonem, gdzie od pracownika byłem w stanie wstępnie pozyskać podstawowe informacje o stanie samochodu. Pracownik był doinformowany w sprawie samochodu jak i samego modelu, był w stanie wymienić wyposażenie znajdujące się w pojeździe i konkretne wersje wyposażenia oferowanego modelu. Po przyjeździe pracownik wyszedł z nami na obchód auta, bardzo rzetelnie pokazując wady samochodu, które mogliśmy przeoczyć. Takie zachowanie zdecydowanie na plus. Ostatecznie samochód kupiłem. Sprzedaż samochodu przebiegła sprawnie poza jednym mankamentem - dokumenty do samochodu pracownik musiał odszukać lub wydrukować. Drugi kluczyk do samochodu był wrzucony do kartonu zbiorczego, przez co znalezienie poprawnego w przypadku dwóch samych takich modeli mogłoby być problematyczne, a dokument potwierdzający OC oraz wykonane w serwisie naprawy musiały być kombinowane "na wczoraj", przez co przesiedziałem tam dodatkowe pół godziny. Niestety dopiero w domu sprawdziłem drugi kluczyk, który według sprzedawcy powinien działać - niestety prawdopodobnie z powodu długiego rozładowania przestał działać. Po kontakcie telefonicznym z tym samym pracownikiem powiedział, że bez problemu można przyjechać i zostanie bezpłatnie zakodowany, ale z racji dalekiej odległości zrezygnowałem z tego.