Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Pedro_5

Dotycząca firmy: Nokia

Treść opinii: Jakiś czas temu zauważyłem, że głośnik w moim telefonie dziwnie skrzeczy, miałem nadzieję, że "samo się naprawi", jednak gdy to nie następowało postanowiłem oddać telefon do serwisu. Kilka dni temu przyszedłem do serwisu powiedziałem jaka jest sytuacja na co pan powiedział, żebym przyszedł z kartą gwarancyjną a sama usługa nie potrwa dłużej niż godzinę. Dziś w końcu postanowiłem odszukać kartę gwarancyjną i wybrać się do serwisu. W serwisie obsługiwała Pani, która w dniu w którym byłem się zapytać stała obok i przysłuchiwała się. Pani niemal od razu przypomniała sobie sytuację, spisała odpowiednie dokumenty i zaprosiła mnie za godzinę.Po około 30 minutach na telefon zastępczy przyszedł sms z informacją, że telefon jest gotowy do odbioru po dotarciu na miejsce okazało się, że oprócz tylnego głośniczka został wymieniony również przedni, ponieważ dźwięk nie był taki jak powinien, a gwarancja obejmowała również wymianę przedniej obudowy, która jak się okazało była lekko zadrapana. Po podpisaniu dokumentu odbioru wyszedłem z lokalu z poczuciem, że mój telefon znajdował się w dobrych rękach.