Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: Nokia
Treść opinii: Gdy po raz drugi ekran dotykowy mojej Nokii C3-01 przestał reagować odwiedziłem stronę www i znalazłem punkt napraw na Ursynowie. W godzinach popołudniowych zaniosłem telefon do naprawy. Pracownik przyjmujący telefon nie był wylewnie uprzejmy, ale też nie był niemiły. Zachowywał się neutralnie, nie odzywał się zbyt wiele i zabrakło mi choćby lekkiego uśmiechu. Po wyjściu uzmysłowiłem sobie, że tym razem nie zapytano się mnie o formę kontaktu ani nie zaoferowano telefonu zastępczego. Okazało się jednak, że już następnego dnia otrzymałem sms z informacją, że telefon jest naprawiony. Po pracy odebrałem telefon. Ponownie obsłużył mnie ten sam pracownik, bez słowa dał druk do podpisania, dodał tylko, że wymieniono ekran, na koniec odpowiedział 'do widzenia'. Ogromny plus za szybkość działania. Telefon naprawiony w trybie ekspresowym! Sam punkt Nokia Care był czysty, zapewniał dwa fotele dla czekających na obsługę. Trochę więcej uśmiechu w kontaktach z klientami na pewno by nie zaszkodziło!