Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Nokia
Treść opinii: Witam. Uszkodziłem mechanicznie wyświetlacz w mojej Noki Lumia 720. Najpierw skontaktowałem się z serwisem drogą mailową. Odpowiedź dostałem na drugi dzień, czyli szybko zważywszy, że pisałem maila po południu. Następnie po kilku dniach telefonicznie potwierdziłem ustalenia z maila. Pojechałem oddać telefon. Niestety była znów późna godzina popołudniowa i części nie było na miejscu. Zostałem poinformowany, że zamówiona część będzie nazajutrz rano i telefon będzie do odebrania po południu. Oprócz tego dostałem rabat na usługę na miejscu. Telefon odebrałem działający, w pełni naprawiony z zachowaniem gwarancji. Na wszystko mam odpowiednie dokumenty. Obsługa przed przyjęciem oraz po przyjęciu doskonała. Ponad to cieszę się z dodatkowego rabatu jaki udało mi się uzyskać, ale to już w serwisie na miejscu.