Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: Nokia
Treść opinii: Gdy przestał działać ekran dotykowy mojej Nokii C3-01 udałem się do salonu Play w CH Warszawa Wileńska, gdzie telefon kupiłem. Tam podpowiedziano mi, że w punkcie Nokii reklamacja zostanie szybciej zrealizowana. Dostałem ulotkę z mapką i adresem.Po kilku minutach marszu znalazłem punkt Nokia Care. Salon był bardzo nowoczesny, czysty i jasno oświetlony. Obsługa była uprzejma, za ulotkę z Play dostałem smycz Nokii, zaproponowano mi telefon zastępczy i spytano o formę kontaktu. Była sobota popołudniu, a we wtorek rano odebrałem telefon z zaproszeniem po odbiór. Tego samego dnia pojechałem do salonu. Poinformowano mnie o wymianie ekranu i w uprzejmy sposób zaproponowano przedłużenie gwarancji o kolejne 2 lata za jedyne 63 zł. Niezbyt spodobała mi się ta oferta, bo wg mnie 2 lata gwarancji powinny obowiązywać na nowo od dnia wymiany ekranu. Zostałem jednak obsłużony z uśmiechem, a telefon naprawiono naprawdę szybko, zatem obsługę posprzedażową Nokii oceniam wysoko.