w ubiegły czwartek zmuszony byłem wykonać telefon do serwisu Indesit aby zgłosić usterkę zmywarki. Szybko się połączyłem podałem potrzebne dane oraz nr karty gwarancyjnej. Konsultantka bardzo uprzejmie prowadziła rozmowę a na koniec zapytała jaki termin mi najbardziej odpowiada na przyjazd serwisu. Wybrałem najbliższy termin czyli 2 kwietnia w godzinach do południowych. Dzisiejszego dnia około 11:00 zjawili się serwisanci. Przywitali się, sprawdzili dokumenty a następnie zabrali się za usunięcie usterki. Trwało to może 10 minut gdy zmywarka została naprawiona. Serwisanci mało rozmowni ale za to bardzo dobrzy profesjonaliści. W 100% jestem zadowolony ze sposobu zgłaszania reklamacji, czasu reakcji firmy oraz z samej napraw, która odbyła się u mnie w domu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.