W sklepie Daichmann zawsze po wejściu do sklepu ekspedientki witają klientów, zawsze są uczynne, pomocne. Ekspedientki bardzo pomagają w doborze obuwia, wskazują różne podobne pary, którymi klient jest zainteresowany. Panie nie są nachalne ale bardzo pomocne. Pozwolą by klient najpierw rozejrzał się po sklepie i dopiero po chwili pytają czy mogą w czymś pomóc. Nie atakują od razu po wejściu klienta swoją osobą, są bardzo taktowne.Na sklepie panuje porządek i ład, nawet gdy ekspedientki układają towar to nie przeszkadza to klientom w dokonywaniu zakupów. Towar w sklepie poukładany jest ładnie i przejrzyście. Każdy produkt w sklepie jest widoczny, podane są zawsze czytelne ceny, zarówno aktualne jak i promocyjne.Przy kasie zawsze Panie proponują produkty dodatkowe, bardzo taktownie i umiejętnie. Znają się na obuwiu jak i na produktach do ich pielęgnacji. Przy zwrotach Panie nigdy nie robią problemu, jeżeli oczywiście jest on zgodny z regulaminem. Reklamacje również są uwzględniane sprawiedliwie.
Personel bardzo miły,Panie witają klientów wchodzących do sklepu. Panię są uczynne, pomocne, potrafią doradzić. Panie dbają o czystość w pomieszczeniu, jedna z Pań prasowała ubrania na sali sprzedażowej. W przymierzalni panowała czystość i ład, ekspedientka pomaga w przymierzalni, pyta czy podać inny rozmiar, czy wszystko jest dobrze. Bardzo miła obsługa i ładny sklep.
Obsługa zajęta bardziej układaniem towaru niż klientem,choć jeśli poprosi się je o pomoc są uczynne. Personel pierwszy nie pyta czy może pomóc i nie wita klientów w sklepie. Oferta sklepu bogata ale ciągłe przekładanie towaru, bardzo męczące dla klienta. Obsługa nie może w pełni zająć się klientem bo musi układać towar. Sala sprzedażowa,ładna i czysta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.