Itaka

( 4.79 )

Opinie (248)

Świetnie

Itaka znajduje się w centrum handlowym Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu przy Biedronce. To widać, że zadowolenie Klienta oraz spełnienie jego marzeń wakacyjnych jest priorytetem. Oferta jest idealnie skrojona do potrzeb.

Serdeczna, przyjazna obsługa

Biuro podróży Itaka znajduje się na parterze nieopodal cukierni Godyla, Poczty polskiej, naprzeciw Optyka Maxima przy Biedronce. Jest to biuro posiadające dwa stanowiska. Dziewczyny tam pracujące w bardzo przyjazny sposób, z dużym zrozumieniem i otwarciem na potrzeby Klienta znajdują odpowiednie rozwiązania, by sprostać wymogom najlepszych wakacji. Tutaj możemy łatwo spełnić marzenia.

wszystko ok

obsługa doradziła, pomogła z wyborem wycieczki dostosowanej pod dzieci, polecam

obsługa online na najwyższym poziomie

Konsultant online rozwiał moje wątpliwości na temat wycieczki, którą zamawiałam

Bardzo dobra obsługa

Bardzo dobra obsługa, rozwiali wszystkie moje wątpliwości dotyczące poróżowania w czasie pandemii oraz polecili wycieczkę, która nie zmusza do robienia testów. Polecam!

Prawidłowa forma odpowiedzi

Na zadane pytanie uzyskaliśmy pełną odpowiedź. Czasem oczekiwania na nią był dość długi jedank.

Sprawny kontakt

Z infolinią biura podróży był sprawny i jasny kontakt.

Wspaniała obsługa

Wyśmienita obsługa dzięki tej Pani wybrałem najlepsza wycieczkę o której marzyłem od lat !

Szybko i konkretnie

Wakacje Last Minute - korzystna oferta która spełniła moje oczekiwania i była zgodna z opisem. Obsługa moze niezbyt uśmiechnięta ale kompetentna i pomocna. Lokal ciasny, mało stanowisk do obsługi przez co czasem trzeba czekać w kolejce.

Miła obsługa godne polecenia

Biuro Itaka mogę polecić za miłą obsługę jak i za rzetelną informację którą udzielono mi podczas wizyty w biurze .

Wspaniała i profesjonalna obsługa !!!

Kupiłam wycieczkę online z pomocą pracownika, który bardzo dokładnie wytłumaczył i polecił wszystkie niezbędne informacje. Oferta salonu jest bardzo zróżnicowana i dostosowana do różnych potrzeb. Obsługa pomaga na każdym etapie zakupu wczasów. Polecam z czystym sumieniem !!!

PEŁEN PROFESJONALIZM I POMOC !!!

Byłam zainteresowana kupnem wycieczki i po zostawieniu swojego nr telefonu dostałam natychmiast kontakt z biura obsługi klienta. Pracownik przedstawił mi kilka ofert wycieczek i dokładnie wszystko wytłumaczył. Jak również dostałam kontakt bezpośredni do pracownica, tak by w razie jakichkolwiek wątpliwości móc się skontaktować. Pomoc była bardzo fachowa.

Z wycieczki 8-dniowej robi się 5-6 dni

Z Itaką przylatujesz do hotelu zazwyczaj około 1 w nocy, po check-inie jesteś w pokoju o 3 nad ranem. Następnego dnia do obiadu człowiek jest nieprzytomny... Powroty podobnie - lot o 10 rano, czyli musisz być na lotnisku o 8, czyli wyjazd z hotelu przed 6 rano. To mają być wakacje??? Pamiętajcie, że z wakacji 8-dniowych (według katalogu) robią się wakacje 6- albo nawet 5-dniowe. Po drugie Itaka sprawia wrażenie jakby byli rozliczani z każdej zużytej kartki papieru - jak na jedną wycieczkę dali ci przewodnik (wart ze 12 zł) to na drugą już nie dadzą, bo pamiętają że wtedy dostałeś... Ogólnie taki średniak, szczególnie pod względem obsługi klienta i braku chęci "złowienia" klienta na dłużej. Po prostu jest tak "zapłaciłeś - to już nie musimy się starać".

Zero chęci pomocy

Zastanawiam się po co ta infolinia jest, ponieważ po 15 min oczekiwania na połączenie, pełnej weryfikacji moich danych czy ja to ja, na moje pytanie usłyszałam odpowiedź' proszę napisać maila" zapytała wiec jeszcze raz bo gdybym chciała napisać maila to przecież nie dzwoniłabym na infolinię na co odpowiedź znów była taka sama, na każde kolejne pytanie było to samo, czy w tym call center takie są standardy, tak szkoli się pracownika, że "broń Boże nie odpowiadajcie na pytania bo mail to jest to co ma zrobić klient" Powiem, że ta rozmowa to był dopiero zapalnik bo napisałam w końcu maila bo od pracownika infolinii niczego się nie dowiedziałam. Po 4 dniach otrzymałam odpowiedź o treści" Witam, nie ma takiej możliwości, z poważaniem..." uroczo prawda? Szanowni klienci przyszli/obecni/ byli szkoda czasu na kontakt z Centrum Obsługi Klienta chyba lepiej się pomodlić aby ich pomoc nie była konieczna. A pracownikom szczerze współczuję, że taką mają pracę że wystawia ich się lwom na pożarcie a sami nic nie mogą.

Wakacje rozpoczęły się wraz z wizytą w biurze

Przyszedł czas aby wybrać destynację na najbliższe wakacje. Po wizycie w kilku biurach (w jednym z nich zostałem zapytany czy mam czas tak tam siedzieć) trafiłem do Biura podróży Itaka. Polecam miłą a jednocześnie kompetentną obsługę. W biurze poczułem się już jak na wakacjach. Odniosłem wrażenie, że rozmawiam z osobą która doskonale zna każde miejsce o które zapytałem. Często po zakupie wycieczki na miejscu czujemy rozczarowanie. Nie było tak w przypadku Biura Itaka na Krzywoustego. Polecam

.Zaraz po wejściu do biura zostałem zauważony i powitany słowami Dzień dobry. Pani z uśmiechem na ustach. Zostałem zapytany o termin i typ wycieczki. Następnie Pani przedstawiła mi kilka propozycji zwracając przy tym uwagę na walory poszczególnych wycieczek. Pani zadawała pytania dotyczące moich preferencji co do rodzaju wypoczynku, jedzenia oraz intensywności programu. Wycieczki nie kupiłem, jednak wizyta w tym biurze podróży przybliżyła mnie do decyzji na tak. Na pewno skorzystam z oferty tego biura jak również będę polecał ich usługi moim znajomym.

Jakość obsługi była na najwyższym poziomie

Jakość obsługi była na najwyższym poziomie. Osoba obsługująca była bardzo kulturalna, potrafiła w jasny sposób przekazać informacje, uargumentować dlaczego proponuje konkretne wycieczki i konkretne hotele.Wskazała te które sama odwiedziła, lub te w których byli jej znajomi. Szczegółowa wiedza na temat wskazanych hoteli porażała i pozwalała sugerować się jej opiniami co potwierdziło się w niemal 100% w trakcie zakupionej wycieczki do Turcji Side. Jedynie konieczność oczekiwania kilkunastu minut na obsługe wynikająca z duzej kolejki daje mały minus. Jednak warto było czekac :)

Odwiedzałeś ostatnio Itaka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alfa Star

(4.69 )

Almabus

(3.50 )

Almatur

(4.22 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem