Opinia użytkownika: Monika75
Dotycząca firmy: Suzuki
Treść opinii: Odwiedziłam Salon w celu zapoznania się z ofertą. Muszę nadmienić, że w tym samym pomieszczeniu znajduje się salon Hyundaia i najpierw tam zapytał o auta. Obsługa w Hyundaiu była bardzo uprzejma i kiedy powiedziałam, że idę jeszcze do Suzuki, to Pan powiedział, że na pewno „kolega z Suzuki” też coś Pani poleci. No i błąd, Pan, który się mną „zajął” był w płaszczu i dał mi odczuć, że się spieszy. Skoro on nie miał czasu, to mógł podejść ktoś inny. To nie jest bułka, czy mleko tylko towar za kilkadziesiąt tysięcy i na jego sprzedaż należy poświęcić trochę czasu (zarówno sprzedawca jak i kupujący). Pan starał się usilnie zaproponować model z 2008 i ogólnie był mało uprzejmy – no i cały czas w płaszczu!