Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Suzuki
Treść opinii: Wchodząc do salonu pracownik nawiązał kontakt wzrokowy. Po 2-3 minutach doradca podszedł witając się oraz wyrażając chęć pomocy. Pracownik uważnie słuchał i skupiał się na naszych potrzebach. Rozmowa przebiegała w bardzo przyjaznym nastawianiem przez pracownika. Pracownik nie przerywał nam podczas rozmowy, wykazał się dużą cierpliwością. Zostały pokazane trzy modele samochodów, doradca proponował aby usiać w samochodzie. Uważnie słuchał spostrzeżeń i był chętnie odpowiadał na zadanie pytania. Pracownikowi zależało na sprzedaży ale nie robił tego natarczywie tylko z wyczuciem, taktownie i bardzo delikatnie. Powiedziałem doradcy, że na razie się rozglądamy i planujemy zakup nowego samochodu pod koniec roku. Sprzedawca zapytał czy może prosić o kontakt do nas po czym zanotował sobie dane. Zaoponował oraz poinformowano nas ,że możemy skorzystać z jady próbnej. Podziękowawszy za miłe spotkanie została wręczona nam wizytówka. Pracownik salonu bardzo kulturalnie i grzecznie nas oprowadził do wyjścia oraz się pożegnał zapraszając na przyszłość. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Doradca był profesjonalistą wykazał się dużą, fachową wiedzą na temat ofertowych marek samochodów oraz dobrymi manierami. Chętnie tam wrócimy po zakupu samochodu.