Opinia użytkownika: Katarzyna_5155
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Wizyta w tym banku zdecydowanie długo pozostanie w mojej pamięci. Zostałam zaproszona na podpisanie umowy,lecz w efekcie wyszłam z kwitkiem...Pracownicy banku raczej mili i uśmiechnięci. Na wejściu zostałam przywitana prze pana dyrektora,co uważam za duży plus, zaproponowano mi coś do picia,żeby zapewne umilić mój czas oczekiwania. Pech chciał,że w tym czasie było czynne tylko jedno stanowisko, mimo 5 pracowników placówki,co powodowało wydłużony czas oczekiwania na swoją kolej, tym bardziej,że przede mną były 2 osoby i za mną również.Jeśli chodzi o samą obsługę,to nie mam do niej większych zarzutów. Niestety pracownik, który mnie obsługiwał, nie wiedział wielu kwestii, związanych z obsługą mojego produktu, co powodowało mnóstwo niepotrzebnych pytań. Produkt o który wnioskowałam został dla mnie przygotowany,jednakże jego parametry były wybrane przez pracowników a nie mnie,co w efekcie spowodowało,że nie doszło do finalizacji umowy. Na nową umowę musiałam czekać ponad tydzień,co wydaje się niewiarygodne, ale tak w istocie było.Zostałam skutecznie zniechęcona do obsługi w tej placówce,a w następstwie do całego banku.Nie zdecydowałam się na żaden produkt z oferty.