Opinia użytkownika: Kupowacz
Dotycząca firmy: K&W
Treść opinii: We wtorek, 5 grudnia odwiedziałam jeden ze sklepów oferujących zakup aparatów fotograficznych. Zaraz po wejściu do sklepu skierowałam się do pracownika z prośbą o wskazanie kierunku, w którym mogę znaleźć interesujący mnie asortyment. Niestety nie zostałam powitana (dzień dobry), a wręcz pracownica wydawała się zażenowana, że nie potrafię sama zneleźć drogi. W pozostawiajacy do życzenia sposów wskazała mi intersujący mnie dział.Poruszając się wśród półek z aparatami, widziałam w niektórych miejscach braki w ekzpozycji co uniemożliwiało zapoznanie się ze wszystkimi dostępnymi modelami - zapakowane znajdowały się pod spodem w zamkniętej, przeszkolonej szafce. Po około 10 minutach podeszłam do pracownika z prośbą o pomoc w wyborze. Usłyszałam, że tutaj każdy ma swój dział i trzeba poczekać na kolegę od aparatów.Po kolejnych minutach czekania, podszedł do mnie pracownik, w miły sposób oferując poradę.Zadałam pytania związane z prostotą obsługi, brakiem nadmiaru funkcji, niewygórowaną ceną. Pracownik przedstawił mi 3 modele, opowiedział o nich a także sama mogłam przetestować część funkcji aparatu. Jedyny niepokojący mnie fakt, to czytanie części informacji z plakietki umieszczonej pod produktem.Pracownik rozwiał moje wątpliwości, związane z funkcjonalnością sprzętu informując, że do tego modelu można dokupić, w korzystnych cenach, obiektywy, lampy błyskowe, bezprzewodowe spusty migawki. Podziękowałam za pomoc i uzupełnienie mojej wiedzy. Ze względu na konieczność przedyskutowania wydatku, zakup będę musiała wstrzymać do dnia jutrzejszego, Pracownik zaproponował odłożenie dla mnie tego modelu, ze względu na duże zainteresowanie klientów. Zrezygnowałam z takiej możliwości, ale byłam pozytywnie zaskoczona zaangażowniem pracownika.Tego dnia dokonałam zakupu samodzielnie wybranych słuchawek. Po 9 minutach czekania w kolejce, zostałam w sposób machnalny obsłużona przez kasjera, który bardziej zaintereswoany był rozmową z innym kasjerem.Sklep, pomimo dużej liczby klientów, wyglądał w sposób uporządkowany. Braki na półkach, można wytłumaczyć dużą sprzedażą "przedmikołajkową". Początk i koniec wizyty zrobił na mnie negatywne wrażenie. Kompetentna obsługa, mimo długiego czasu oczekiwania na nią, sprawiła że wróciłam do sklepu w celu finalizacji zakupu, 7.12.2017.