Opinia użytkownika: czifi
Dotycząca firmy: MPK Kraków
Treść opinii: Korzystając tego dnia z usług komunikacji miejskiej w Krakowie, miałem okazję jechać tramwajem. Tramwaj przyjechał punktualnie na przystanek i wyglądał na nowoczesny, był stosunkowo czysty z zewnątrz jak na panujące warunki pogodowe. Nisko osadzona podłoga ułatwiła wsiadanie, zaś środek tramwaju był dobrze zagospodarowany i bez problemu odnalazłem jeden z kasowników, które były rozmieszczone w korzystny sposób, dzięki czemu kasowanie biletu nie wymagało przeciskania się na znacznym dystansie przez tłum w celu skasowania biletu. Na kasowniku była wyraźna instrukcja a sam kasownik był w bardzo dobrym stanie. Całe wyposarzenie wnętrza tramwaju było budziło pozytywne odczucia. Tablice i monitory były czytelne i sprawne, a całość wnętrza sprawiała wrażenie schludnego i nowego. Przejazd nie trwał długo, jednak wprawność kierowcy nie była zbyt duża. Jako pasażer stojąc silnie odczuwałem każde ruszanie i hamowanie, które wymagało sporego skupienia się na utrzymaniu równowagi, a nie było możliwe ustanie bez kurczowego trzymania się uchwytów. Widać było jak stojące osoby są miotane zmieniającą się dość gwałtownie dynamiką jazdy. Tramwaj bezproblemowo i punktualnie dotarł do przystanku na którym wysiadłem. Wrażenia wizualne jak i punktualność oceniam jako bardzo dobre, jednak styl jady kierowcy, bądź jego brak wprawy, był dość uciążliwy i budził negatywne odczucia. Sama cena biletu była adekwatna do oferowanego standardu pojazdu i nie budziła zastrzeżeń.