Hebe

(4.23)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2270 z 4083)

SZYBKA WYSYŁKA ....
SZYBKA WYSYŁKA . Ekstra obsługa

Niezweryfikowany Klient_YXHD

03.12.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Niestety ale pakowanie...
Niestety ale pakowanie wysyłek to jakaś porażka Zamawialam on line, z 7 pojedynczych cieni 5 było uszkodzonych.Juz nie miały formy prasowanego cienia tylko cienia sypkiego.Masakra.kto to pakuje?nic nie było owinięte w folię bąbelkową , tylko rzucone luzem w kartonie.Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_Jlf4

02.12.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Hebe jest jedna...
Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)

niezalogowany-uzytkownik

02.12.2020

Placówka

Pabianice, ul. Grobelna 8

Nie zgadzam się (0)
Drugi raz zamówiłam...
Drugi raz zamówiłam towar online i dwa razy przyjechał uszkodzony, za pierwszym razem nikt mi nie odpowiedzial, dopiero po 2 tyg ktoś łaskawie odezwał się że nie otrzymali reklamacji i cisza, teraz ZNOWY towar rozlany, nie do użycia, malo tego zamówiłam w promocji na black week, dziś jest już po black week a towar który kupiłam jest dużo tańszy. NIE POLECAM HEBE, Na pewno nic już tam nie kupię

Niezweryfikowany Klient_dntl

01.12.2020

Placówka

Wrocław, ul. Gubińska

Nie zgadzam się (0)
Mam bardzo mieszane...
Mam bardzo mieszane uczucia: - zamówienie złożone w sobotę, już w poniedziałek rano otrzymało status "wysłane" WOW!!! - firma kurierska powiadomiła, że przesyłka została u niech zarejestrowana ale jeszcze nie została im przekazana, - wtorek wieczór - zamówienie ma nadal status "wysłane", kontaktu od firmy kurierskiej nie ma (czyli paczka nadal im nie przekazana), napisałam więc do konsultanta na czacie; - kontakt natychmiastowy, Pani bardzo uprzejmie wklejała mi wyuczone formułki. Poinformowała mnie np. że zamówienie wcale nie ma statusu "wysłane" tylko "w trakcie". Kiedy zaproponowałam, że wyślę jej screen, że jednak ma status "wysłane" odpisała mi "rozumiem, że Pani widzi co innego, jednak zamówienie nie jest jeszcze gotowe". Tak więc w tej trudnej sytuacji okazała mi zrozumienie :) to budujące. Na pytanie: kiedy dostanę zamówienie odpowiedziała "do końca tygodnia". To słabo bo miało być 2-3dni a więc termin mijał następnego dnia; - środa rano, dzwonek do drzwi, jakiś facet z paczką (nie kurier). Przesyłka dotarła. Mam więc mieszane uczucia. Z jednej strony zmieścili się w terminie, reakcja po mojej interwencji natychmiastowa więc brawo, ale komunikacja... no bardzo słabo, że nie umieli sprawdzić we wtorek wieczorem, że przesyłka będzie u mnie następnego dnia przed południem. Byłoby fajnie dostać maila, smsa czy chociaż powiadomienie na koncie hebe, kiedy paczka dotrze, choćby po to żebym na pewno była pod tym adresem.

Niezweryfikowany Klient_UfUK

26.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kontakt zawsze bez...
Kontakt zawsze bez zarzutu. Zamówienia do tej pory zawsze bez zarzutu. Teraz otrzymałam produkt, ktorego nie zamawiałam mam go odesłać na swój koszt (reklamacja) Zakładam że przesyłka kosztuje tyle samo co krem. Gdzie tu sens? W takich przypadkach powinni odbierać na swój koszt i wysyłać to co klient zamówił.

Niezweryfikowany Klient_qbdg

26.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
otrzymałam niekompletne zamówienie...
otrzymałam niekompletne zamówienie , na paragonie 5 pozycji a w kartonie 3 ..

Niezweryfikowany Klient_HEG2

26.11.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem na ponad...
Zamówiłem na ponad 400 zł , jedną paczka była rozwalona, i w jednej i w drogiej paczce kremy były otwarte, wszysko było w kremach. Na reklamację nie ma czasu. Ale serdecznie NIE POLECAM NA ZAKUPY PRZEZ INTERNET!!!!

Niezweryfikowany Klient_Zvkw

25.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam paczkę dnia...
Zamówiłam paczkę dnia 17.11.2020, po 2-3 dniach roboczych nie dostałam żadnej informacji o postępach realizacji dopiero jak napisałam do nich napisali mi że paczka czeka na nadanie, następnego dnia dostałam sms że czeka paczka do odbioru, niestety w drogerii okazało się że nie mają tej paczki i że jest jakiś błąd ale na szczęście ekspedientka sklepu zadzwoniła do mnie jeszcze tego samego dnia że już paczka dotarła. Nie polecam więcej nie zamówię przez stronę internetową.

Niezweryfikowany Klient_qtlP

25.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie jestem zadowolona...
Nie jestem zadowolona z usług Hebe i na pewno nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Złożyłam zamówienie 11 listopada 2020r. Zgodnie z tym, co reklamuje Drogeria oferują "ekspresową dostawę nawet w 2 godziny"! Spodziewałam się, że zamówienie w tak krótkim czasie na pewno nie będzie gotowe, ale czekanie na odbiór kosmetyków DWA TYGODNIE to przesada. Dziś mamy 24 listopada, a zamówienie nadal NIE JEST GOTOWE do odbioru i nie wiadomo kiedy będzie !!!

Niezweryfikowany Klient_myRB

24.11.2020

Placówka

Rzeszów, al. Piłsudskiego 34

Nie zgadzam się (0)
Kosmetyki ok ale...
Kosmetyki ok ale poziom pakowania paczek mieści mi się w głowie! Paczka przyszła do mnie otwarta! Karton zaklejony cieniutko taśma i normalnie była otwarta przestrzeń - jestem w szoku że nic nie wypadło, ale kosmetyki były pootwierane w środku i rozrzucone w kartonie

Niezweryfikowany Klient_8U6v

24.11.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na stronie było...
Na stronie było napisane, że paczka będzie do 2-3 dni. Czekałam 6. Ostatniego dnia łaskawie napisali mi maila ze nie dostanę paczki z powodu uszkodzenia. Oczywiście zero poszanowania klienta. Rozmowa z paniami z Biura obsługi klienta jalowa. Każdy mówi coś innego. Nie polecam. Bardzo czekałam na maski kallos. Były na promocji a gdybym miała je zamawiać jeszcze raz byłyby droższe. Pani powiedziala ze należy czekać na promocję. Ale czy warto czekać kiedy się nie wie czy paczka dojdzie? Kontakt niby jest ale nikt nic nie wie. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_KhTs

24.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam paczkę 11...
Zamówiłam paczkę 11 listopada. 16.11 otrzymałam sms o możliwości odbioru paczki w wybranej drogerii. Jednak okazało się, że w sklepie nic nie wiedzą o tej paczce. Czekanie na meila, sms... Mineło 7 dni roboczych... Rozmowa chat i podobno paczka czeka w drogerii. Kolejna wizyta w sklepie -paczki znowu nie ma. Okazało się że jest w innym mieści... Proszę czekać dalej... Nie mam ani produktów ani pieniążków na nie wydanych. Niestety więcej nie zamówie w tym sklepie

Niezweryfikowany Klient_myRB

21.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakup on-line. Wybrałam...
Zakup on-line. Wybrałam salon w Piasecznie bo produkty miały być dostępne w czasie 2 do 4h. Dostawa zajęła 4 dni. Gdybym wiedziała to zamówiłabym do paczkomatu.

Niezweryfikowany miki_19

20.11.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamowilam kosmetyki 16...
Zamowilam kosmetyki 16 listopada z nadzieją, że w miarę szybko przyjdą. Dostawa kurierem miała być do trzech dni. Dzisiaj dostałam informację, że zamówienie będzie jutro( czyli po 5 dniach roboczych), w tym samym czasie robiłam zamówienie w rossmanie i dostałam je następnego dnia. Nic dodać nic ująć.

zalogowany_użytkownik

19.11.2020

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (0)
Z tego względu...
Z tego względu ze jestem na kwaramtannie postanowiłam złożyć zamówienie online. Juz kiedyś zamawiałam z odbiorem w paczkomacie . Tym razem zamowikam kurierem który dostarczy zamówienie nawet do dwóch godzin. Zamowilam towar 10 listopada. Przez te wszystkie dni nie było kontaktu. Sama napisałam do firmy z zapytaniem co z moim zamówieniem,otrzymałam jakas automatyczna odpowiedz . Do tej pory paczki nie mam a jest dzisiaj 18 listopad. W jakim celu jest opcja szybkiego kuriera skoro czekam na niego 8 dni ....

Niezweryfikowany Klient_tXHL

18.11.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sama w sobie...
Sama w sobie drogeria to naprawdę dobrze zaopatrzone i rozplanowane miejsce. Doceniam szeroki wybór asortymentu oraz rozsądny zakres cenowy towarów, jednak umiarkowanie zadowalająca ocena drogerii spowodowana jest nieprofesjonalnym zachowaniem jednej z pracujących tam pań. Otóż podczas jednej z niedawnych wizyt w tym konkrenym Hebe pewna większych rozmiarów brunetka z obsługi zamiast pomocą w odnalezieniu poszukiwanego produktu obdarowała mnie serią pogardliwych spojrzeń. W ostateczności pomoc otrzymałam od innej z pań. Nie zamierzam rozprawiać się nad tym czy owa pokażniejsza pani miała gorszy dzień, czy też gości klientów w ten sposób na codzień, gdyż niezależnie od tego jej zachowanie było dalece nieprofesjonalne i odbiegające od obowiązków pracowniczych. Zasada "większy może więcej" znajduje zastosowanie na drodze, niestety w kontaktach klient-pracownik to tak nie funkcjonuje.

Niezweryfikowany Klient_cwdF

17.11.2020

Placówka

Wrocław, Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Dla mnie nieporozumienie....
Dla mnie nieporozumienie. Pracowałam w handlu i wiem jak dla konsumenta jest ważna profesjonalna obsługa. A pani nie miała ochoty obsługiwać mnie jako konsunenta, słyszłam rozmowy obsługi jak to jest ciężko w tym okresie... Nie rozumiem skoro pytam Panią o balsam waniliowy to chyba z nudów nawet dowiedziałyby się który to balsam waniliowy. Wybaczcie Państwo ja nie mam to czasu a Pani która za to bierze pensję chyba powinna wiedzieć zwłaszcza przy braku klientów..... Nie rozumiem braku kmptencji personelu....

niezalogowany-uzytkownik

15.11.2020

Placówka

Tarnów, Nowodąbrowska 127

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie złożone po...
Zamówienie złożone po północy, przez nieścisłość strony podany został zły adres doręczenia. Zaraz po zamówieniu wysłano email z poprawnym adresem lub prośbą o anulowanie zamowienia. Odpowiedź odmowna. W XXI wieku nie mozna zmienić adresu ani anulować zamówienia. W dobie pandemii wolą wysłać przesyłkę niż wprowadzić korektę. Do pełni rewelacyjnej obsługi klienta zeby odzyskac pieniądze musze czekac az spakuja i wyślą zamówienie, niezaakceptowac dostawy i miejmy nadzieję po 14 dniach odzyskać pieniądze... Gratuluje jeden klient mniej

Niezweryfikowany Klient_48dM

10.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Drogeria ma wszystko...
Drogeria ma wszystko co potrzebne, ze sporym działem apteczny. Co ważne produkty dostępne są dużej rozpiętości cenowej, przez co zależnie od potrzeb można wybrać czy wolimy produkt ekonomiczny czy profesjonalny ( chociaż ich ceny też nie są szczególnie wygórowane. W sklepie panuje porządek, nawet testery są w ładzie. Obsługa się nie narzuca, co ważne szczególnie dla introwertyków, ale chętnie odpowiada na pytania. Co ważne lokalizacja też jest sprzyjająca - Wola park ma wielki parking

Niezweryfikowany Klient_CdTG

05.11.2020

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)

Hebe

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hebe?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Uważam, że jakość...
Uważam, że jakość obsługi w drogeriach Hebe stoi na wysokim poziomie. Pracownicy zazwyczaj są dobrze poinformowani, pomocni i chętni do doradzenia przy wyborze kosmetyków. Często można spotkać się z profesjonalnym podejściem i uprzejmością, co sprawia, że zakupy są przyjemne. Dodatkowym atutem jest czystość i estetyka sklepów oraz przejrzyste rozmieszczenie produktów. Czasem zdarzają się kolejki przy kasach, zwłaszcza w godzinach szczytu, ale ogólne wrażenia z obsługi klienta są bardzo pozytywne.
Zgadzasz się?